Gå til innhold

Gameplay av Postal 3


Anbefalte innlegg

Virket temmelig uferdig, og jeg likte ikke det at spiller ser mer ut som Vampire Bloodlines enn HL2. Personlig likte jeg ikke tredepersjonsperspektivet noe godt. Håper det er mulig å se fra ansiktet også. Pen nok grafikk, men det gikk temmelig hakkete på den videoen. Håper de får gjort spillet godt ferdig innen lanseringsdatoen. Gleder meg uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hærregud det kommer jo ikke før langt ut i neste år så hva er vitsn i å grine ? kanskje de ikke har kommet lenger enn på den filmen ? kanskje de arbeider med saken ? om du hadde skulle klaget så tidlig kunne du klaget på alle spill som var i alpha fasen

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Til alle dere som klagde på at det så rumpe ut og kjedelig ut, les hva videoen heter... suck on that!

Comic-Con 07 Exclusive Pre-Visual Cam Gameplay HD

9174547[/snapback]

 

Flott noen skjønner det.

Lenke til kommentar

Dette må være den kjedeligste demoen av ett spill jeg noensinne har sett. Se en type løpe rundt i halve videoen forså å skyte litt på en bil, løpe mer rundt og tilslutt drepe folk. Grafikken imponerte heller ikke, og fysikken var latterlig. Det spillet der bør være i tidlig utviklingsfase nå hvis jeg skal spille det når det slippes ut, for å si det sånn. ^^

Lenke til kommentar
Postal 3 - http://www.gametrailers.com/player/22862.html

 

Spillet er tydeligvis ikke ferdig, men her har dere et glimt av hvordan spillet vil se ut. Hvorfor Manhunt 2 skal møte sterk motstand, og ikke Postal 3 undrer jeg meg over. Spillet er helt klart en drapssimulator. Hvilket våpen er det han bruker i slutten av filmen? En hund?

9163675[/snapback]

 

Tror han bruker en maursluker eller kanskje en uvanlig type grevling. Bare jeg som gleder meg til spillet..? Spillet har jo veldig mange artige sekvenser, oppdrag og humor. Dessuten er det jo kjmpe moro på LAN :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...