Gå til innhold

Et godt forslag til en Pioner og 9,9 hk?


Anbefalte innlegg

Jeg trenger et godt forslag til en Pioner og 9,9 hk. Båten, helst en Pioner, må være sjødyktig, og ikke for stor eller for liten, sånn midt imellom. Når det kommer til motor er jeg åpen for alle forslag så lennge det er 9,9 hk som kan trimmes! Har for øyeblikket en Askeladden jolle med 4,0 hk Mariner, suger balle! Hadde også vært bra med en bensintank ved siden av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, den glassfiberbåten vi har nå, som er en Askelad, synes jeg ligger litt urolig i sjøen, og jeg har prøvd et par Pionerer og jeg synes de ligger mye bedre og tar sjøen mye bedre enn Askeladden. Har du noen tips på andre glassfiberbåter da?

9163619[/snapback]

 

GH. Har en GH 14. Ligger utrolig bra i sjøen :) Tror den ligger bedre enn de fleste pionerer.

Lenke til kommentar

pioner maxi med 9,9 15hk yamaha den har eg hatt og den gjekk 21,8 men for og vere erlig ville eg hatt ein glassfiber båt.. silverviking 15fot med 15hk mariner går i frå pioneren og er masse stødigare pluss at silvervikingen er 3fot lenger en pioner maxi.. har prøvd pioner 15 og med 30hk.. den er fin men då må du ha dei kreftene på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...