Gå til innhold

Får ikke lastet opp bilder til photobucket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg får ikke lastet opp bilder fra Creative webcamraet mitt til photobucket. Nettleseren jeg bruker er Mozilla Firefox. Hvordan får jeg det til å laste opp bilder?

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du husket å logge inn?

Har du fått med filbanen til fila du skal laste opp?

Og sist men ikke minst: Er fila gyldig?

9160544[/snapback]

Står at problemet er at filen ikke har gif, jpg, jpeg, png, bmp ending. Hvordan får man til slik ending?

Skrevet
Står at problemet er at filen ikke har gif, jpg, jpeg, png, bmp ending. Hvordan får man til slik ending?

9161083[/snapback]

Det er ikke værre enn å bare bruke windows utforsker til å rename fila.
Skrevet

9161083[/snapback]

Det er ikke værre enn å bare bruke windows utforsker til å rename fila.

9166540[/snapback]

Hvordan gjør man dette da? Beklager, men jeg kan utrolig lite om data.

;)

Skrevet
høyreklikk på filen å velg rename

9169336[/snapback]

Prøvde det, men fungerte ikke nå heller. Sorry er utrolig dårlig på data ODIN, finnes det ikke ett program da, som kan "omdanne" bildene?

Skrevet (endret)

Nei altså filnavnet må ende med pungtum og JPG eller bmp, gif, png osv alt etter hvilkn type bilde det er. Det er såpass trivielt at det ikke er behov for å ordne det annerledes.

Endret av geir__hk
Skrevet (endret)
Nei altså filnavnet må ende med pungtum og JPG eller bmp, gif, png osv alt etter hvilkn type bilde det er. Det er såpass trivielt at det ikke er behov for å ordne det annerledes.

9180464[/snapback]

Skrev jpg. på filen men gikk ikke. Beklager, men er utrolig dårlgi på data, beklager det Geir.

Endret av Faktum1
Skrevet

Og så er det om å gjøre at fila ikke er større enn 100 Kb. Og så tror jeg photobucket muligens sperrer filer hvor innholdet ikke stemmer overens med filendelse (f.ex du har en bmp-fil som har fått .jpg på slutten).

Skrevet
Og så er det om å gjøre at fila ikke er større enn 100 Kb. Og så tror jeg photobucket muligens sperrer filer hvor innholdet ikke stemmer overens med filendelse (f.ex du har en bmp-fil som har fått .jpg på slutten).

9186851[/snapback]

Geir, hva vil det siste der si? Har ialfall troen på at vi klarer det tilslutt ;)

Skrevet

9186851[/snapback]

Geir, hva vil det siste der si? Har ialfall troen på at vi klarer det tilslutt ;)

9196107[/snapback]

Bump! ;)

Skrevet

9186851[/snapback]

9196107[/snapback]

Bump! ;)

9210420[/snapback]

Bump ;)

Skrevet
Bump ;)

9214576[/snapback]

Jada masa :D

Du bruker windows utforsker til det. Finn frem til den fila det gjelder, velg den og trykk F2 så du kan endre navn på den. ".jpg" er en del av navnet. F.ex vil "smilefjes.jpg" være et gyldig navn på fila.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...