Gå til innhold

Hva er din favoritthistorie fra Don Rosa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag.

9160603[/snapback]

 

Er ikke det hinduiske, hvor Ole, Dole og Doffen står på utsiden og trykker på knappene?

 

 

Den beste Don Rosa-fortellingen jeg kommer på i farta må være de to om "Den Sorte Ridder".

 

Husker historiene? :)

s_d97346.jpg

Lenke til kommentar
Husker ikke navn jeg heller, men den historien om de firkantede hønene (eggene). :)

9160857[/snapback]

 

Ja! Forste plassen for min del.

 

Dei snakka nynorsk :D (altsa pygmeene, ikke honene :p)

Har alle de tre det er snakk om, her et eller annet sted. Men husker ikke tittelen =/

Lenke til kommentar
Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag.

9160603[/snapback]

 

 

Det var vell gjerne "De 10 Avatarene" Den kommer på andreplass.

9163658[/snapback]

Tror ikke det var den. Kan ikke huske noen dunderskalle elefant (alt jeg finner om den fra google søk)

 

Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag.

9160603[/snapback]

Er ikke det hinduiske, hvor Ole, Dole og Doffen står på utsiden og trykker på knappene?

Den beste Don Rosa-fortellingen jeg kommer på i farta må være de to om "Den Sorte Ridder".

Husker historiene? :)

9163648[/snapback]

Lenge siden jeg leste det, men jeg husker at ole dole og doffen ble med inn.

 

Husker det var noen slags overgrodde ruiner midt i en jungel eller noe sånt, kanskje ikke akkurat et tempel.

Lenke til kommentar
Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag.

9160603[/snapback]

 

Er ikke det hinduiske, hvor Ole, Dole og Doffen står på utsiden og trykker på knappene?

 

 

Den beste Don Rosa-fortellingen jeg kommer på i farta må være de to om "Den Sorte Ridder".

 

Husker historiene? :)

s_d97346.jpg

9163648[/snapback]

 

 

Den er en Genial Historie :thumbup: . Men som sagt Skrues Liv synes jeg topper alt.

Lenke til kommentar
Hmm, husker ikke hva den heter. En ganske gammel en hvor donald og gjengen utforsker et gammelt ruinert tempel av noe slag.

9160603[/snapback]

 

 

Det var vell gjerne "De 10 Avatarene" Den kommer på andreplass.

9163658[/snapback]

Tror ikke det var den. Kan ikke huske noen dunderskalle elefant (alt jeg finner om den fra google søk)

 

no_dd1996b26a_001.jpg

Endret av Fox
Lenke til kommentar
En historie som var delt opp i tre deler. Den var i Donald Duck og co for 4-5 år tilbake minst. Skrue og gjengen drar tilbake til Skottland også er det noe med en skjult skatt der. Søstra hans og Gubrand Gråstein er også med

9181383[/snapback]

Tenker du på "Tempelridderenes skatt" der Donald ødelegger Den Hellige Gral?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...