Gå til innhold

aldri fått svar fra en kristen på dette


Anbefalte innlegg

En vits:

Det var en gang en mann hvis robåt holder på å synke. Endelig kommer det en redningsbåt. "Bare kjør videre, jeg venter på at GUD skal redde meg!" sier mannen stolt. Båten kjører videre.

Senere kommer en fiskebåt forbi, men mannen sier det samme; gud skal komme å redde ham.

Enda senere og for tredje gang kommer det noen forbi. Denne gangen en gammen sjøulk i sin egen robåt, men mannen takker nei til hjelp fordi han er sterk i troen.

Timene går forbi og mannen blir mer og mer utslitt. Tilslutt drukner han.

Da han ankommer himmelen går han til gud og sier: "Hvorfor i helvete reddet du meg ikke?" sint. Da svarer gud: "Jeg prøvde jo å redde deg tre ganger, for helvete, men du ville ikke ta imot!"

 

Btw noen som har lest bibelen som ikke er kristne?

Endret av Ashol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gud er menneskeheten.. Hva ellers? Vi skaper også verden i vårt hode, og mennesker rundt oss lik oss selv? Bibelen ble helt sikkert skrevet av mange mennesker som ville forstå verden.. Eller noen som faktisk har forstått den.

Det er mye i bibelen som virkelig tyder på dette.. Blandt annet det med "De mektige menn fra oldtiden". Da blir svaret Mennesker skapte verden i sitt bilde av den.. Klarer ikke finne noe om at Gud er overjordisk eller overnaturlig i bibelen jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...