Gå til innhold

TES: Mister skill points - hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ikke noe svar på dette i FAQ-tråden, så jeg prøver meg på en ny tråd.

Jeg har lagt merke til at skill-poengene mine i forskjellige skills plutselig går ned. F.eks illusion, hvor jeg kan trene meg opp til journeyman skill, og plutselig, etter noen dager, har jeg mistet poeng og er apprentice igjen.

Dette skjer hele tiden, med alle de forskjellige skills. Først trodde jeg at jeg bare hadde oversett en spell effect, eller solgt noe jeg hadde equipped uten å tenke meg om. Men etterhvert følgte jeg nøye med, og merket at jeg mistet skills allikevel.

Jeg har også skaffa meg skeleton key, i begynnelsen fikk jeg fortify security bonusen og hadde noe-og-femti i security, plutselig hadde jeg 20, så trente jeg meg opp til 30, nå har jeg plutselig 11? (jeg har fortsatt hatt skeleton key i inventoryen hele tiden)

Er dette en bug eller er det noe helt elementært som jeg har gått glipp av/ikke forstått?

Hadde blitt veldig takknemlig for hjelp, ettersom dette er noe som har begynt å bli veldig plagsomt :>

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ingen bortsett fra -2 personality fra scales of pitiless justice. Har sjekka flere ganger, så med mindre det er noe jeg har oversett fullstendig er det ikke der det kommer fra.

Skrevet

På den lista der alle skillsene dine er listet opp, er flere av de røde? Prøv da å drikke en cure disease og/eller be i et tempel. Ellers kan du prøve de forskjellige restore potions som du enkelt kan lage selv.

Skrevet

En evighet siden jeg spilte sist, men husker jeg rett, får man et trekk i noen skills om man blir satt i fengsel. Er vel ikke det du opplever?

Skrevet

Nei, ingen av de ovenfor :/ Har ikke den modden, har ikke vært i fengsel, og ingen av dem er røde.

Sjekka også en ting, under active spell effects står det at jeg har +40 lockpicking fra skeleton key, men når jeg er i lockpickmodus står det at skillen min er 11. Frustrerende :/

Skrevet

Den eneste jeg bruker nå som kan ha hatt noen innvirkning på det er unlimited amulets og rings, men skulle ikke tro det hadde noen betydning.

Uansett så kvitta jeg meg med en del mods for en stund siden, og det har ikke skjedd i det siste, så det kan ha vært en av de gamle sin skyld :)

Skrevet
Kan det være Form-ID-bug'en?

9211681[/snapback]

Denne gjør bare at ting i spillet forsvinner; så vidt jeg vet har den ingenting med ferdighetspoeng å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...