Gå til innhold

Buffy og Angel....Sammenheng?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke sånn direkte , men jeg foreslår at du ser buffy først deretter angel  :)

9150478[/snapback]

Ikke helt enig. :)

 

Jeg så begge seriene nylig (Buffy for første og Angel for andre gang), og hadde stort utbytte av å se annenhver episode, i hvert fall i begynnelsen. Når sesong 4 av Buffy setter igang foreslår jeg at du ser én episode av Buffy først, fulgt av én episode av Angel, osv. Det blir mindre crossover etter hvert, men i starten refererte de til hverandre en del. En av de tidlige episodene av Angel er sågar en direkte fortsettelse av en historie som starter i Buffy.

 

Du MÅ ikke gjøre det på denne måten for å få med deg hva som skjer, men jeg anbefaler virkelig å gjøre det sånn.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hvis det er intereese for det, så pm meg. For de som ikke visste det, så kom forsettelsen fra angel serien ut i dag via en comic book. Historien forsetter der den slapp, og må si at virkelig tok av ;) Neste måned kommer Spike tilbake, det blir spennede. Men stakkars Wessly, han beit det sure eplet :(

 

Så fortsettelse på både Buffy og Angel er kommet i comic form? Interessant!

Lenke til kommentar

Bufffy sin har verdt ute på comic veldig lenge. kanskje 1 1/2 år, men Angel sin forsettelse fra sesong5 i tvserien kom først forgie uke. Ellers har det vært veldig mye sånn små spinoffs, spike på eventyr osv. Må egentlig si at Spike sin karrakter er jævla spennede. Får vite mye i comicsa som man aldri hadde trudd om han.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

HAHAHAA Lord spike of Beverly Hills ;P Hun gude dama " Blå, fred som ble tatt over " dukket opp i dagens utgave av Angel, utrolig spennede. Må si at denna tegneserier er jævla bra. OG Connor da, skikkelig badass, men overrasket over Gun. Skal ikke spoile, men triste saker :( Og gleder meg til og finne ut hva dragen til Angel heter, får vite det i neste issue. Tipper det er Cordelia ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...