Benbjo Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Husker jeg og en kamerat hadde hauger av demodiscer hvor vi drev og prøvde masse forskjellige spill. Dette må ha vært en 10 år siden eller noe slikt. Husker spesielt ett spill hvor man var stenkt inne i et kjøpesenter eller lignende og måtte gjøre forskjellige oppdrag. Tror man måtte redde folk inne i bygningen og slikt. Ja, jeg vet dette høres ut som Dead Rising, men det er det ikke. Det er på PC og et rundt 10 år gammelt om ikke eldre. Hadde vært herlig om noen vet hva dette spillet heter
hebbe_lille Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Husker jeg og en kamerat hadde hauger av demodiscer hvor vi drev og prøvde masse forskjellige spill. Dette må ha vært en 10 år siden eller noe slikt. Husker spesielt ett spill hvor man var stenkt inne i et kjøpesenter eller lignende og måtte gjøre forskjellige oppdrag. Tror man måtte redde folk inne i bygningen og slikt. Ja, jeg vet dette høres ut som Dead Rising, men det er det ikke. Det er på PC og et rundt 10 år gammelt om ikke eldre. Hadde vært herlig om noen vet hva dette spillet heter 9143848[/snapback] Må gi litt mer info om dette spillet. Hva slags oppdrag? Hva slags hindringer var d i spillet? Sånne ting...
Benbjo Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Skrevet 26. juli 2007 Husker ikke. Det er altfor lenge siden. Man startet som en kar i et kjøpesenter (eller noe lignende) som var fullt av zombier. Husker ikke hvordan oppdrag det var da vi var små når vi spilte det og skjønte ikke så mye av det. Hadde vært kult å spille det igjen.
rolax Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Zombies ate my neighbours Det spillet eier! - edit: screens. Endret 26. juli 2007 av geiremann
ilpostino Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 denne tråden stenges da det finnes en sticky som omhandler det samme i en annen kategori. riktig tråd finner du her.
Anbefalte innlegg