Gå til innhold

Hjelp -> Hva heter spillet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg og en kamerat hadde hauger av demodiscer hvor vi drev og prøvde masse forskjellige spill. Dette må ha vært en 10 år siden eller noe slikt.

Husker spesielt ett spill hvor man var stenkt inne i et kjøpesenter eller lignende og måtte gjøre forskjellige oppdrag. Tror man måtte redde folk inne i bygningen og slikt.

Ja, jeg vet dette høres ut som Dead Rising, men det er det ikke. Det er på PC og et rundt 10 år gammelt om ikke eldre.

Hadde vært herlig om noen vet hva dette spillet heter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Husker jeg og en kamerat hadde hauger av demodiscer hvor vi drev og prøvde masse forskjellige spill. Dette må ha vært en 10 år siden eller noe slikt.

Husker spesielt ett spill hvor man var stenkt inne i et kjøpesenter eller lignende og måtte gjøre forskjellige oppdrag. Tror man måtte redde folk inne i bygningen og slikt.

Ja, jeg vet dette høres ut som Dead Rising, men det er det ikke. Det er på PC og et rundt 10 år gammelt om ikke eldre.

Hadde vært herlig om noen vet hva dette spillet heter :)

9143848[/snapback]

Må gi litt mer info om dette spillet. Hva slags oppdrag? Hva slags hindringer var d i spillet? Sånne ting...

Skrevet

Husker ikke. Det er altfor lenge siden.

Man startet som en kar i et kjøpesenter (eller noe lignende) som var fullt av zombier. Husker ikke hvordan oppdrag det var da vi var små når vi spilte det og skjønte ikke så mye av det. Hadde vært kult å spille det igjen.

Skrevet (endret)

Zombies ate my neighbours

Det spillet eier!

1041281892-00.jpg-1041281994-00.jpg

edit: screens.

Endret av geiremann
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...