Gå til innhold

Årets rareste mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm.. Denne ble ikke akkurat på ønskelista mi ;)

Hadde det ikke vært bedre om det hadde vert omvendt?

 

Hvis du hadde hatt en "boks" med bare skjerm, uten taster, og hvis du trykket på en knapp, så hadde en "skive"(tenker en med Razr-design hadde vert fett) poppet fram på undersiden?

 

Synes det virker "stiligere :thumbup:

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært bedre om det hadde vert omvendt?

9142172[/snapback]

Det finnes da dusinvis av telefoner hvor du tastene ligger under skjermen og dras frem ved behov.

 

Her tør en produsent å gå motsatt vei - putte hovedskjermen under tastene og helle la tasten alltid være tilgjenlige. Jeg synes det er et artig konsept! Selvfølgelig må det gjøres en del med design før jeg ville kjøpt den, men ideen er jo god. For med mini-skjermen går det sikkert greit å ringe, også kan man dra opp hovedskjermen om man føler for å surfe, sms'e, drive med videotelefoni eller annet stæsj...

Lenke til kommentar

Morsomt at noen prøver seg med nytenkende design. Jeg tror ikke denne ville blitt noen designsuksess i Europa, men hvem vet, kanskje den slår til i Asia? Jeg likte ikke formen på den. Kanskje den hadde blitt penere med en mer bøyd form? Omtrent som en banan du trekker ut fra halv til hel lengde. Det blir kanskje ekkelt å ha i lomma, men kanskje en ørliten bøy hadde gjort den penere?

 

Ved å gjemme hovedskjermen nedi telefonen beskytter du den for både riper og smuss.

Det stiller jeg meg tvilende til. Tenk hvor fullt det tomrommet inni telefonen blir med støv, hårstrå, hybelkaniner og sandkorn etter et halvt år i lomma og aktiv bruk.

 

Ser også for meg at skyvemekanismen kan bli noe slarkete.

Lenke til kommentar
Kun i Europa det. I østen er de vel i full sving :)

9143063[/snapback]

det er faktisk første gangen jeg har hørt :p

 

Uansett den telefonen der må være en av de stygeste jeg har sett :p

9145159[/snapback]

 

At BenQ Mobile trakk sin virksomhet ut fra Europa ble slått opp stort i flere media sent i fjor høst, og ikke minst ble det skrevet flere artikler her på Amobil om saken. Det ble da også tydeliggjort at virksomheten ville fortsette i Asia.

 

Anyway - det er flere av oss som savner BenQ-Siemens da de på slutten kom med flere interessante og gode modeller.

Endret av Bibben
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...