Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Hei. Er det noen som har dette eller kan anbefale det. På elite foto var det 900,- i rabatt så jeg tror jeg skal kjøpe det. Men er det noen websider det står spesifikasjoner? Leste bare en liten annonse i vg. På forhånd takk
Black Star Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Tydelig at ikke alle leser Videokameraguiden på toppen av dette forumet. Sikker på at du virkelig vil ha et DVD kamera?
torve Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Hei. Er det noen som har dette eller kan anbefale det. På elite foto var det 900,- i rabatt så jeg tror jeg skal kjøpe det. Men er det noen websider det står spesifikasjoner? Leste bare en liten annonse i vg. På forhånd takk 9139365[/snapback] Link til cyberfoto her
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Har kjøpt det og er så langt fornøyd! Takk for linken, og ja jeg ville ha et DVD-cam.
eskhyo Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Jeg jobber i en EliteFoto-butikk. Vi har solgt utrolig mange av dette videokameraet i sommer pga. kampanjen, og vi har bare hatt positive tilbakemeldinger. Ser ut som folk liker å kunne sette DVD-plata rett i spilleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå