Gå til innhold

Forslag til melee-prest


Anbefalte innlegg

Jeg har samlet på det jeg har funnet av unyttige ting som gir bonus til attack power, og nå tenkte jeg å samle opp enda mer. Foreløpig har presten pumpet masse jern og har 618 attack power.

melee-prest.jpg

Men dette kan forbedres..

belte med 2x socket - 24 attack power

2x blå trinkets - 120 attack power

savagery - 70 attack power

skulderbeskyttelse med 2x socket - 24 attack power

ferocity glyph - 34 attack power

scryer inscription - 20 attack power

enchant til kjole - 6 attack power

totalt +298 attack power

916 attack power totalt.

 

Uaktuelt, men +78 attack power til kan oppdrives ved å bytte til nethercobra og +16 attack power diamanter. Det ville kostet omtrent 1000 gull og blir for dumt. Men det frister nesten litt med 996 attackpower..

 

Er det noe jeg har glemt eller utelatt? Staffen jeg har er forresten en Calenda Fighting Stick med 104 attack power.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, man har jo bare auto-hit. Så blir jo bare ren våpen dmg. + det fra AP'en hehe  :)

 

 

 

Edit: Leif.

9137961[/snapback]

 

Jaja, vet det er kun auto hit. Men har hatt en mongo sperre i hodet om at casters kan ikke gjøre melee damage uansett gear. Men er man logisk så skjønner man at det funker.

Hadde jeg bare til tider vært mer logisk!:p

Lenke til kommentar
Vel, man har jo bare auto-hit. Så blir jo bare ren våpen dmg. + det fra AP'en hehe  :)

 

 

 

Edit: Leif.

9137961[/snapback]

 

Jaja, vet det er kun auto hit. Men har hatt en mongo sperre i hodet om at casters kan ikke gjøre melee damage uansett gear. Men er man logisk så skjønner man at det funker.

Hadde jeg bare til tider vært mer logisk!:p

9137970[/snapback]

Nei det funker jo faktisk ikke da :p Når man testa T5 på PTR prøvde jeg alt av det rogues/warr fikk som jeg kunne bruke div Neck/Sword/Dagger/Trinket. Men kan ikke si at det gikk særlig bra. Er det noe jeg har oversett kanskje?

 

Edit: Spiller lock ^^

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Om man skal tenke litt logisk så er det ikke plate armor med som gir den +STR i seg selv, det er at charren pumper jern til han blir sterk nok til å bruke akkurat den gode armoren:) En dårlig plate armor (og forsåvidt cloth armor også) har lav +STR pga den er relativt lett og krever liten styrke:)

 

En prest for ikke +int for å ta på seg den og den kappen, men han driver å studerer og leser til han føler han vet nok til å bruke roben slik den er ment å brukes:)

 

Alt dette (lesing...vektløfting) gjøres "behind the scenes" :)

 

Det var gjerne litt OT, men det passer jo litt inn her:)

 

Men egentlig en kul ting å teste ut trådstarer :thumbup:

Lenke til kommentar
Om man skal tenke litt logisk så er det ikke plate armor med som gir den +STR i seg selv, det er at charren pumper jern til han blir sterk nok til å bruke akkurat den gode armoren:) En dårlig plate armor (og forsåvidt cloth armor også) har lav +STR pga den er relativt lett og krever liten styrke:)

 

En prest for ikke +int for å ta på seg den og den kappen, men han driver å studerer og leser til han føler han vet nok til å bruke roben slik den er ment å brukes:)

 

Alt dette (lesing...vektløfting) gjøres "behind the scenes" :)

 

Det var gjerne litt OT, men det passer jo litt inn her:)

 

Men egentlig en kul ting å teste ut trådstarer  :thumbup:

9138237[/snapback]

 

RP på sitt beste :!:

Lenke til kommentar

gamer73, Den tankegangen er jeg enig med :)

 

=Daniel=, Jeg så på når en mage gjorde akkurat det, hadde han hatt mitt utstyr også kunne det kanskje ha vært effektivt. Er synd jeg ikke får sjansen til å prøve det.

 

WoWScrnShot_072607_183523.jpg

 

http://armory.wow-europe.com/character-she...hwing&n=Felsull - Med litt flaks er armorysiden oppdatert med melee-utstyret og ikke det vanlige.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...