Gå til innhold

John Arne Riise - Hva synes dere?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Personlig tror jeg ikke har noe mindre intelligens (både IQ og EQ) enn de fleste av oss andre, men at han heller har vært litt bastant i uttalelsene sine tidligere.

 

Har regnes jo fortsatt som ung, og man lærer så lenge man lever. Hvem her har vel ikke sendt en eller flere dumme SMS til noen jenter? Den eneste store forskjellen er at disse jentene var kjendiser, det er ikke de jeg/vi/dere har sendt meldinger til :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riise er vel kanskje ikke den personen som fikk utdelt mest ved fødselen, og er vel en av de uheldige sånn sett. Når det er sagt synes jeg han skal ha skryt for måten han har taklet motgang og dårlig PR i media. Det kommer alltid til å være oppstyr rundt Riise, grunnet hans mindre smarte oppførsel i media. Uansett slår han alltid tilbake på banen med god innsats og godt spill.

 

Jeg synes Riise var en av de beste venstre-backene i PL i fjor, med unntak av Evra. Og han leverer stort sett alltid på et høyt nivå og er sjelden dårlig. Han kan bli litt bedre på det defensive, men han gjør sjelden feil på backen.

 

Jeg er faktisk Manchester United supporter, men jeg synes det er viktig å kunne sette pris på gode spillere (særlig fra norge). Jeg tror Riise har igjen mange år på toppnivå, og det er desverre mer enn hva vi kan si om Solskjær, som jeg tror er ferdig som toppspiller nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Riise er spilleren folk elsker å hate.

Fantastisk fotballspelar. Kjerne kar som er trofast mot klubben. Allerede en av yndlingane til fansen.

Han fekk debyen i Aalesund alt som 16åring.

I 1998 reiste han til Monaco. Og han vart allerede etter første sessong en av dei faste på A-laget. Det e respekt, helt ukjent land og ingen bekjente.

So reiste han til Liverpool i 2001, og sidan har han vert der.

Btw har han spelt over 50 landslagskamper, fyfan, då var han vel 25år.

Riise e en spillar vi kan sette vår lit til i mange år framover, både på landslaget, og på Liverpool.

 

YNWA

Endret av bryggern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...