Gå til innhold

John Arne Riise - Hva synes dere?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Dette er kanskje en av våres beste Premier League proffer nå om dagen.

Så hva synes dere om han? Personen? Ferdighetene? Hva enn dere måtte ha på hjertet, negativt eller positivt!

 

John_Arne_Riise_311477c.jpg

 

Etter kvartfinalen mot PSV Eindhoven

-Det er klart det er stort å bli matchvinner her, og kanskje særlig det å score med høyrebeinet

 

 

Etter semifinalen mot Chelsea FC

-For å være helt ærlig, så DRITER jeg i hvem jeg møter. Vi er i finalen og har fantastisk mye å spille for!

-Vår manager er et taktisk geni og vil sørge for at alle spillerne er beredt

 

:)

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riise er en bra fotballspiller, spesielt til å være norsk. Sykt venstreben, stabil og god på venstrebacken, men er nok bedre offensivt enn defensivt, selv om jeg ikke tror vi har sluppet inn så mange mål som Riise må si seg skyldig i.

 

Som person vet jeg ikke, og ingen av dere heller, ingen her som kjenner ham. Men han virker til tider litt høy på pæra og veldig PR-kåt, og jeg tror han er jævlig dårlig til å vurdere hva som er god og hva som er dårlig PR. Men det siste året har han skjerpet seg mye da, har vel ikke vært noen "PR-saker" på ham på en god stund nå, og godt er det.

 

Tror nok mye av kritikken han møter en blanding av hans dårlige valg og ren, naturlig misunnelse. Vi nordmenn liker jo egentlig ikke at andre folk lykkes i noe.

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal legge vekt på Bellamys angrep, han blir jo provosert av så og si alt. :p Og det har vel kommet frem at grunnen var at Riise ikke ville synge karaoke. Ja, for en dum fyr!

 

Jeg sier ikke at Riise virker som en kjernekar, for det gjør han ikke, men synes det blir litt feil å dømme ham nord og ned på grunn av noe dere har sett på TV og som dere tror/spekulerer i. For meg virker Riise som en person som er litt høy på pæra og som liker oppmerksomhet og tar litt dumme valg, men det trenger ikke å ha noe å si for Riise som person privat. Og det virker som han har modnet veldig og holder en litt lavere profil nå, noe som er et godt valg.

Lenke til kommentar

Aner ikke hvordan han er som person, men det virker som at mye av det han gjør ikke er veldig gjennomtenkt.

Som fotballspiller er han en av norges beste gjennom tidene (synes jeg). Det at mange nordmenn ikke liker han tror jeg kommer av at han ikke har hatt noen fartstid i tippeligaen, men hoppet rett ut i en proffkarriere.

Hadde jeg vært Man.Utd fan ville jeg kanskje ikke likt han så godt, men hvis man bare ser på kvalitetene og ikke laget han spiller på, så er han slett ingen dårlig spiller.

Lenke til kommentar

På sitt beste er han utvilsomt på "Topp 5" av verdens beste skyttere. Men ofte er han upresis, synes jeg.

 

Som person så virker han ikke særlig smart. At han klarte å kjøre seg selv konkurs, skandelene og SMS-fadesen er det jeg husker best av alt han har prestert både av og på banen for å si det slik. :p

Lenke til kommentar

Jeg gir faen om hva har gjør utenfor banen og hva han sier i mediene, finnes ikke spesielt mange kloke fotball spillere for å si det sånn.

 

Men som fotball spiller er han kanskje Norges beste spiller.

 

Men syntes kanskje han er bedre offensiv en deffensiv, syntes ikke han er så god på back plassen rett og slett

Lenke til kommentar

Jeg liker John Arne Riise jeg. Det er ikke mange av gutta som gjør det her, men jeg har alltid hatt sansen for han. Selvtillit er viktig, og det har han nok av. Han er ikke redd for å sette seg mål, og han kan vel snart kalles den mest suksessrike norske fotballspilleren i nyere tid med to CL-finaler under beltet bl.a.

 

Det er hardt for en Unitedfan som meg, men jeg unner han egentlig suksess så lenge det ikke går på bekostning av United.

 

Riise i form er herlig å se på når han stormer oppover, skyter fra hold o.l.

Lenke til kommentar

Jeg liker Riise. Jeg har mye respekt for alt han og broren Bjørn Helge har stått på og trent. Det at han kan virke "klyse" og "dum" for enkelte er kansje bare missunelse fra fans som holder med rivaliserende klubber i PL. Det at han ikke har gjort det så godt på landslaget i det siste er vel at alle untatt Hangeland har vært under alles forventninger.

Jeg holder ikke med Liverpool, men håper at Riise fortsetter å gjør det bra der. Om du blir lei deg når en nordmann gjør det bra i utlandet, da må du gå i langt inn i Manchester United sjela di å tenke: "Hva om han hadde spilt for Manu? Hadde jeg likt han da?"

Og man trenger ikke 150 i IQ for å spille venstre back for et av verdens beste klubblag!

Endret av COYS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...