Gå til innhold

Hva får barn til og gjøre slikt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At ungdom drikker alkohol er ikke akkurat noe nytt, men når man er 10 år så er man heller ikke ungdom! Da jeg var 10år samla jeg fortsatt på pocemon-kort jo!

 

Hva som får Barn til å drikke så tidlig er vel ikke spørsmålet, det er heller hva får foreldre til å la barna sine være ute, alene på en Lørdagskveld? Her syntes jeg det lukter passive, dårlige og ansvarsløse foreldre! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Manglende oppfølging hjemme. Dette blandet med en altfor liberal alkoholpolitikk og latente sinnslidelser som begynner å slå rot.

9130891[/snapback]

det er nettop det det ikke er!

de fleste foreldrene i norge vil ikke at barna skal drikke før de er gamle nok,

og barna må "snike" seg ut for og drikke i 15 års alderen.

 

kjenner folk fra chile, og der får ungene gjerne vin/ øl i 7-8 års alderen.

da lærer de seg drikke-kultur. og drikke fordi det er godt og ikke

for og bli sørpa full og bli liggende hver fredag/ lørdag ;)

 

men heller drikke(med måte) til mat og hyggeligere lag. :)

 

 

ZeroTheBird

Øl er godt så lenge du drikker ordentlig øl,

altså ikke tuborg og sånt skvip.

Lenke til kommentar
Eg drakk med (veldig) full på øl ein gong, spydde og fskap, etter det har eg aldri kunnet rørt drikken.. Blir nesten kvalm av den minste slurk..

9158103[/snapback]

 

Så du har ødelagt hele livet ditt på en, enkel kveld :cry:

 

Øl er kjempegodt! Drikk nummer 1, uansett! Syntes dog det er litt feil å kalle tuborg for skip, siden alle mennesker på denne gjord har forskjellig smak! Personlig syntes jeg Tuborg ( Tuborg Pilsner tappa av Ringnes ) har en mindre god smak, men rakker ikke ned på Tuborg, siden smaken er som baken!

Lenke til kommentar
Jeg skal ta min første øl når jeg er 18.

Det kommer sikkert til og smake piss (det ser sånn ut også)

9152721[/snapback]

 

 

hvis du mener at du ikke skal drikke før du er 18 så er du sikker ikke mer en 10-12 år ;) med mindre du er drit kristen! :innocent:

sån var jeg med røyk å sa når jeg var liten at det en kjempe dumt å bare dumme folk gjør det å nå er jeg 16 å røyker hver gang på fest!

 

 

men det med 10-åringer drikker å det å noen av dere sier hvor er foreldra å kan det bare vere barna da! for de fleste barn er ute å leker å sånt til kansje 8-9 på kvelen å foreldra vet ikek til hvert sekund hvor barna er å hvis du ikke vet det så kan barna stikke på fester å ikke komme hjem å det kan jo ikke foreldra styre ! :roll:

Lenke til kommentar
Eg drakk med (veldig) full på øl ein gong, spydde og fskap, etter det har eg aldri kunnet rørt drikken.. Blir nesten kvalm av den minste slurk..

9158103[/snapback]

 

Har hatt samme problem med øl og sprit selv, er bare å presse det ned igjen.

Denne "fobien" passerer fort :thumbup:

 

ang topic: fulle 10'ringer, er vel et ekstrem tilfelle dette, once in a million.

De kan ha foreldre som er alkiser selv eller eldre søsken som kan ha lurt dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...