Gå til innhold

Trenger hjelp med å lete etter kabinett.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg lurer på om dette Kabinettet er bra? Jeg skjønner at det ikke er verdens beste med tanke på prisen, men funker det og er det god plass i det?

Endret av Linkage
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeg tror ikke jeg vil betale noe mer en det. siden jeg har veldig lite cash for tiden. Men hva er feil med strømforsyningen?

Skrevet

Kabinettet med PSU koster 250. Da vil jeg tippe PSU-en er av en verdi til 125,-. Vil tro du opplever et _veldig_ ustabilt system. Så lenge du ikke skal dra noe mere enn Pentium III eller noe, så vil det nok gå bra. Men jeg anbefaler deg å spare litt, og kjøpe noe ordentlig.

Skrevet

Er litt usikker da jeg ikke kommer inn på siden til produsent. Siden det er så billig, vil jeg som sagt anbefale noe annet. Men det skader ikke å prøve. Virker ikke som noe strømkrevende de komponentene du lister opp.

Skrevet (endret)

det er jo greie komponenter det, men hvis det er budsjettet som hindrer deg så ville jeg kanskje valgt det første kabinettet, og påkostet meg en rimelig chieftech psu eller noe. det er helt kurante produkter

Edit:

Hvis du vil bruke litt penger så er det fine forslag som har kommet her nå, men hvis du ikke setter de største kravene til utseende og funsjonalitet, så tror jeg du kan slippe rimeligere fra det.

dette kanskje??

Endret av larseman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...