w00pla Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 :google: er jo da kanskje den meste brukte søkemotoren innen miljøet, eller? Jeg bruker i alle fall :google: relativt mye, men det er bare meg. Akkurat den :google: smily'en kan jeg jo dy meg for da, men det kan jo hende at det er en del som liker den.... Gurgle forever (var det ikke slik man skriver det???) [edit: oppstilling av googles ikke tilsiktet]
Lch Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 :google: er jo da kanskje den meste brukte søkemotoren innen miljøet, eller? Jo og ja, men man trenger ikke bruke den fordømte smilien konstant, og iallefall ikke komme med en j43vla :google: etter at noen andre har foreslått det tidligere i tråden. Men det er selvsagt MNSHO.
w00pla Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 :google: er jo da kanskje den meste brukte søkemotoren innen miljøet, eller? Jo og ja, men man trenger ikke bruke den fordømte smilien konstant, og iallefall ikke komme med en j43vla :google: etter at noen andre har foreslått det tidligere i tråden. Men det er selvsagt MNSHO. MNSHO er et lite (veldig lite, vil nesten si mikroskopisk) brukt uttrykk i mitt distrikt; forklar! pointet med :google:'en mine var jo ikke å være alvorlig, langt i fra. Håper du ikke trodde det da Lars (kan jeg kalle deg lars?) LOL [edit: glemte å deaktivere en liten (eller ikke) detalj]
Lch Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 MNSHO er et lite (veldig lite, vil nesten si mikroskopisk) brukt uttrykk i mitt distrikt; forklar! Ah, beklager. IMO = In My Opinion IMHO = In My Humble Opinion IMNSHO = In My Not So Humble Opinion pointet med :google:'en mine var jo ikke å være alvorlig, langt i fra. Nei, jeg forstod da det. Jeg er ikke sint/sur på noen spesielt, bare den evinnelige :google: generelt. Håper du ikke trodde det da Lars (kan jeg kalle deg lars?) Neida (ja, det kan du seff). Edit: Aaagh. Deaktiver, deaktiver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå