Gå til innhold

Oppdatering av N95 - håpløst av Nokia


Anbefalte innlegg

Nå er jeg fly forbannet!

Lastet ned siste oppdatering til Nokia 95. Etter å ha sikkerhetskopiert kontakter og data fra telefonminnet over til minnekortet, startet jeg oppdateringen via siste versjon av Nokia PC suite. (alt etter instruksjonene som står på Nokia Norges nettsider vedr. denne oppdateringen).

 

Når oppdateringen av N95'en er gjennomført, er menyvalget: Valg>Gjenopprett fra kort, borte. Jeg mener BORTE!

 

Altså har oppdateringen fjernet muligheten for å hente tilbake kontaktlisten min. Dette er aldeles uhørt.

Mine tanker om Nokia akkurat nå skal jeg la ligge. Men jeg trenger virkelig hjelp! Hvordan skal jeg kunne hente ut kontaktlisten min fra dette kortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt: Få taki/låne en annen N95 med en "eldre" program vare, for så å sette ditt minnekort inn i den, å hentetebakke backupen, for så å videre sende den til din mobil, eller synkronisere den me ein pc, for så å igjen synkronisere pcen med din N95! :dribble:

 

Eventuelt å prøve å "lese" minnekortet i en pc, for å se om hvordan kontaktene der er lagret.. Å hvem veit.. ;)

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...