Gå til innhold

Hvor bra skjermkort trengs for raiding?


Anbefalte innlegg

hei og hopp, jeg tenkte å gå til anskaffelse av en maskin + 19 LCD fordi min trofaste traver av en laptop dessverre kommmer til kort i den sammenheng.

 

Mitt spørsmål er derfor hvor bra skjermkort som behøves for å drive en 19 tommer på 60 FPS stabilt med alle detaljer på fullt.

 

Jeg tenkte på en geforce 8600GTS kort, men er det noe poeng i å gå opp til 8800 for wow, er bare det jeg spiller av spill egentlig. mistenker at Geforce 7900 yter endel bedre i wow enn 8600, for ikke å snakke om ATI X1950XT. 2GB ram bestilles naturligvis.

 

Wow er jo et gammelt spill med sine 3 år på baken, men samtidig er det et MMORG med mange spillere og mye som skjer samtidig..

 

hva sier folket her?

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
8600GTS skal holde i _massevis_!

 

Minne er vel viktigere enn skjermkort. Med 2 BG er WoW- livet en lek.

9116538[/snapback]

 

Agreed. Oppgraderte nettopp mitt aldrende 939-system (tro det eller ei) til 2GB Ram og et Sapphire Radeon X1950 Pro. Average FPS går sjeldent eller aldri under 70. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg har 3gb og ATi x850XT GPU. FPS ligger på rundt 20 i orgrimmar osv. dette suger :(

 

 

 

Kjører maks oppløsning btw.

9117065[/snapback]

 

må være noen annen feil med systemet ditt elns.. jeg har 1g radeon x850, og har 30-40 i OG, og rundt 50-60 når jeg er rundt omkring..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...