Gå til innhold

ProgrammeringsBaren! Småprat, om det du elsker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har folket her erfaringer med Erlang? Fekk akkurat Pragmatic Programming with Erlang i posten, og har så vidt byrja å sett litt på den. Er spesielt interessert i det som har med meldingsutveksling å gjere – det verkar som om at Erlang er ganske skreddersydd til den slags. :)

Fikk en liten ide, jeg henger på veldig mange forum. Så det jeg tenkte var følgende, jeg vil dynamisk hente ned antall innlegg i fra alle disse sidene for å summere disse og stemple summen på avataren min. Det med å samle tallene, det klarer jeg. Men det med å stemple summen/tallet på avataren min sliter jeg litt med? Har prøvd å søke etter noen opensourcelibs som har denne muligheten, har noen forslag?

• 1 måned senere...
Fikk en liten ide, jeg henger på veldig mange forum. Så det jeg tenkte var følgende, jeg vil dynamisk hente ned antall innlegg i fra alle disse sidene for å summere disse og stemple summen på avataren min. Det med å samle tallene, det klarer jeg. Men det med å stemple summen/tallet på avataren min sliter jeg litt med? Har prøvd å søke etter noen opensourcelibs som har denne muligheten, har noen forslag?

GD for PHP.

• 3 uker senere...

Juhu! OpenGL 3.0 spec'en er ute! Dette er mer spennende enn OL :) Må vel titte litt på imorgen .

Press release:

http://www.khronos.org/news/press/releases...generations_of/

Spec:

http://www.opengl.org/registry/doc/glspec30.20080811.pdf

Endret av tresko
  • 3 uker senere...
MIT eller BSD-lisensen burde vel være brukbar?

Ordlegger ikke dem seg mer mot "hele-pakka"?

MIT

Permission is hereby granted, free of charge, to any person

obtaining a copy of this software and associated documentation

files (the "Software")

BSD
Redistribution and use in source and binary forms, with or without

* modification, are permitted provided that the following conditions are met:

.

Vil ikke disse lisensene kunne leses som å gjelde hele applikasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...