Gå til innhold

Et program som kopierer alt som skrives på pcen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg husker at det fins et program som lagrer alt av tekst som skrives på datamaskinen. Men jeg glemte hva det var.. Kan noen hjelpe meg å finne det?

mvh e_dude

Ingen som kan hjelpe...

Endret av everything_dude
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det du nå beskriver er programvare av typen trojaner (også kalt keylogger). Fin å bruke for å snappe opp passord og slikt, men vet ikke om det muligens finnes lover mot sånt. Tror strengt tatt det er lovlig men du risikerer å bli upopulær hvis det er noen du tenker å "overvåke" og den som blir "overvåket" finner det ut :realmad:

Endret av geir__hk
Skrevet
Det du nå beskriver er programvare av typen trojaner (også kalt keylogger). Fin å bruke for å snappe opp passord og slikt, men vet ikke om det muligens finnes lover mot sånt. Tror strengt tatt det er lovlig men du risikerer å bli upopulær hvis det er noen du tenker å "overvåke" og den som blir "overvåket" finner det ut  :realmad:

9110572[/snapback]

Hvis den jeg vil overvåke har ikke peiling på at det fins noe slikt, hvordan kan han/hun finne det ut?

Skrevet

med og ta virus/spyware scan. De fleste antivirus og antispyware programer kjenner igjen nesten ALLE formene for keylogger.

Tror du bare har lov til og overvåke din pc, referer til geir__hk sitt inlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...