Gå til innhold

mulig å åpne acc igjen hvis perm banna?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ring blizzard å si at du ble bannet for ingenting og du vil ha kontoen tilbake. Er vel det eneste du kan gjøre.

 

Hvis du derimot brukte bot kan du gi opp med eneste gang.

9106590[/snapback]

 

okei, siden jeg aldri har brukt bot får jeg den tilbake kanskje?:p

Lenke til kommentar
Ring blizzard å si at du ble bannet for ingenting og du vil ha kontoen tilbake. Er vel det eneste du kan gjøre.

 

Hvis du derimot brukte bot kan du gi opp med eneste gang.

9106590[/snapback]

 

okei, siden jeg aldri har brukt bot får jeg den tilbake kanskje?:p

9106591[/snapback]

Det er kanskje mulig, er ikke sikker.

 

Du ringer selvfølgelig til blizz norge, med mindre du spiller på US servere.

Lenke til kommentar

Du kan ikke bli bannet for å bruke koordinat addon eller andre lovlige addons. Regner med du har brukt et eller annet bot/speedhack/exploit/endring av filer eller noe sånt. Du vil vel bare ikke innrømme her hva du har gjort.

 

Såvidt jeg vet er permanent ban noe som Blizzard gjør når en sak er veldig nøye undersøkt og bevisene rimelig klare. Regner ikke med at du får kontoen tilbake...

Lenke til kommentar

Du trenger ikke ha brukt bot en gang.. så lenge du har et bot-program liggende på harddisken, så kan du risikere en perm-ban.

Blizz permbanner ikke uten grunn, så regner med at klienten har funnet noe på maskinen din, som er i strid med WoW EULA..

Du kan jo prøve, men jeg tror at det er en tapt sak allerede. :/

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Du kan ikke bli bannet for å bruke koordinat addon eller andre lovlige addons. Regner med du har brukt et eller annet bot/speedhack/exploit/endring av filer eller noe sånt. Du vil vel bare ikke innrømme her hva du har gjort.

 

Såvidt jeg vet er permanent ban noe som Blizzard gjør når en sak er veldig nøye undersøkt og bevisene rimelig klare. Regner ikke med at du får kontoen tilbake...

9106672[/snapback]

 

 

Men jeg har jo aldri brukt eller gjort noen av eksemplene dine, så jeg lurer veldig på hvordan de kan skaffe "bevisene" som er nødvendige!

Lenke til kommentar
Du kan ikke bli bannet for å bruke koordinat addon eller andre lovlige addons. Regner med du har brukt et eller annet bot/speedhack/exploit/endring av filer eller noe sånt. Du vil vel bare ikke innrømme her hva du har gjort.

 

Såvidt jeg vet er permanent ban noe som Blizzard gjør når en sak er veldig nøye undersøkt og bevisene rimelig klare. Regner ikke med at du får kontoen tilbake...

9106672[/snapback]

 

 

Men jeg har jo aldri brukt eller gjort noen av eksemplene dine, så jeg lurer veldig på hvordan de kan skaffe "bevisene" som er nødvendige!

9107142[/snapback]

 

I blizzards øyne er du skyldig til det motsatte er bevist. Og selv da pleier de å gi lang faen i problemet.

Lenke til kommentar
Flere av de jeg spiller med har fått kontoen stengt pga slikt ved feiltakelse. De hadde som trådstarter lasta ned nye addons og har aldri brukt noen bot. Problemet løste seg ved å ringe inn til blizzard, sende mails og vente 3 dager.

9107252[/snapback]

det jeg ikke skjønner er hvordan de kan si i emailen: Confirmed use of unapproved Third Party Software :S

Lenke til kommentar

Nei, det er jo det da :p Jeg aner ikke hva de sa eller skrev, men dersom du er 100% sikker på at du ikke har lasta ned noe tull, så er det vel bare å pushe på. De må vel ut med en redegjørelse for hva du spesifikt ble bannet for dersom du klager.

Endret av Xmir
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...