lolvik Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Er det noen som vet om en addon, noe likt SCT eller blizzard sin SCT, der man kan få den til å vise offhand dmg på den ene siden av skjermen, og mainhand dmg på den andre? ¨ [mh]---------------------[oh] --[mh]------------------[oh] ----[mh]---------------[oh] ------[mh]------------[oh] -------------[Char] Noe sånt no.
Intimvask Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Kaster meg på denne - hadde vært fett om noen visste om noe
superreven Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Kunne vært morsomt å vite om fantes ja. BTW du må bytte om på "mh" og "oh" såfremt du ikke har en keivhendt karakter. Mh våpen henger på venstre side, men når du un-sheater det tar han/hun det med høyre hånd
Sjark Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 skal ikke si meg sikker her, men trodde nå SCDT (scrolling combat dmg text) kan dette, er ikke sikker på om de har egen for off hand da, men jeg viser feks healing på høyre side og dmg på venstre side av skjermen (priest)
lolvik Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 Kunne vært morsomt å vite om fantes ja. BTW du må bytte om på "mh" og "oh" såfremt du ikke har en keivhendt karakter. Mh våpen henger på venstre side, men når du un-sheater det tar han/hun det med høyre hånd 9106975[/snapback] Ja, sorr, viste jo egentlig det da^^ Men tenkte ikke på det, men, du skjønte poenget : D
Slåmeg Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Det går jo ikke. Med mindre man setter opp at hits < xxx er OH og omvendt for MH. Ser jo ikke noen annen forskjell i combatlog.
Talwin Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Er det noen som vet om en addon, noe likt SCT eller blizzard sin SCT, der man kan få den til å vise offhand dmg på den ene siden av skjermen, og mainhand dmg på den andre?¨ [mh]---------------------[oh] --[mh]------------------[oh] ----[mh]---------------[oh] ------[mh]------------[oh] -------------[Char] Noe sånt no. 9106336[/snapback] Mener bestemt at jeg har lest andre steder at dette ikke er mulig, da addons ikke kan skille mellom MH og OH hits fra combat loggen. Mulig at SCTD/MSBT/Parrot kan filtrere meldinger etter skade, har aldri prøvd. Endret 22. juli 2007 av Talwin
lolvik Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hmm. Det var lame. Jaja, får prøve å overleve uten : ooo Takk for dere som har tatt dere tid forresten;) Endret 23. juli 2007 av krattlusker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå