Gå til innhold

Imponert over Ghost Recon Advanced Warfighter 2


Anbefalte innlegg

Jammen er dette spillet mye fetere enn jeg trodde! Lånte det med en kompis, og tror jeg kjøper det selv i morgen. Det er en fin balanse mellom arcade og finfin taktikk. Pen grafikk er det også. :thumbup:

 

Må si jeg ble overrasket over å like det, siden det forrige i beste fall var middels.

 

PS: Det første oppdraget er søppel, men det kommer seg etter hvert, og nattoppdraget i Act II er jo bare helt konge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jammen er dette spillet mye fetere enn jeg trodde! Lånte det med en kompis, og tror jeg kjøper det selv i morgen. Det er en fin balanse mellom arcade og finfin taktikk. Pen grafikk er det også. :thumbup:

 

Må si jeg ble overrasket over å like det, siden det forrige i beste fall var middels.

 

PS: Det første oppdraget er søppel, men det kommer seg etter hvert, og nattoppdraget i Act II er jo bare helt konge.

9105211[/snapback]

 

What he said. ;)

 

Elsket det nattoppdraget.

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom graw2 selv nå og var mer imponert over 2'ern enn jeg var av 1'ern.

Mye forskjellige våpen, samt scopes,silencers osv som du kan montere på omtrent alle våpnene.

Digger første oppdraget i act3, hadde trøbbel med de leiesoldatene:)

Spesielt sniperne som jeg ikke fant ut hvor var, hørte bare at kulene traff bakken ved siden av meg:)

Lenke til kommentar
Aien er ikke no å skryte av da  :no:

9110296[/snapback]

Tja, AIen er både og, sleit spesielt på nattoppdraget med at jeg ble omringa av en haug med leiesoldater, kunne knapt ha huet over betongveggen der jeg satt før det kom et par skudd. Etter noen min måtte jeg bare gi opp, blei omringa på begge sider :cool:

Det blir ikke no motstand før du de leiesoldatene dukker opp i act2, de treffer samme f, og de gjemmer seg rimelig bra bak sandsekker osv.

Er nå i alllefall bedre på graw2 enn på graw1 :cool:

Lenke til kommentar

lasta ned demoen, og ble glad over å se a 416 er med, men det er en ting jeg syns er rart,

 

i GRAW 1 kunne du ha 30 magasiner med deg, 12 til hoved, 12 til andre og 6 til pistolen, noe som er alt for mye, men nå har man 4 magasiner til M14 og 6 til 416, er det så vansklig å greie å ha 10-12 magasiner til hoved våpenet ikke noe ekstra våpen og 4-6 pistolmagasiner

 

de fleste vester i dag har plass til 12 M16 magasiner, eller 8 M14 magasiner. vet dette selv da jeg sitter med en slik vest i fanget nå.

 

syns også det er rart at man ikke har noen 1911 som sidearm men at de fremdeles har en beretta,

Lenke til kommentar

Hei jeg har skikkelig grafikk problemer på GRAW 2. Enneste jeg ser er svarte bokser og glassene på hjelmen til kompisene mine da jeg spiller..det er som jeg står i lufta.

jeg bruker den nyeste grafikk driveren fra Nvidia og lasta ned nyeste PysicX Driveren...har ikke sånn PysichX kort sånn at dere veit det.

Men trenger skikkelig hjelp for jeg har til og med prøvd og formatere PC for og få spillet til og funke =/ men skjer det samme hver gang =S....HJELP!!

Lenke til kommentar
Noen som har en savegame der de akkurat har kommet på Act 2? Jeg får ikke Act 1 til å bli complete, eller det vil si, kommer ikke til Act 2, selv om jeg får Act 1 complete.

9110126[/snapback]

 

En siste bump, noen som kan uploade en savegame som er forbi Act 1? Blir litt mye å lage en ny tråd for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...