Gå til innhold

Islam, rasisme og diskriminering.


Anbefalte innlegg

Muslimer oppfører seg som villmenn, og denne oppførselen har ingenting med islam å gjøre.

 

Den er menneskeskapt, mens religionen er gudeskapt.

9096689[/snapback]

 

Ingen gud ville skapt en så rasistisk og intolerant religion som islam. Den er nok menneskapt desverre.

9096727[/snapback]

 

Islam er ikke rasistisk! Hvor har du det fra?

 

Jeg går ut i fra at du vet ingenting om religionen.

 

Man kan ikke bare åpne munnen og si ting som ikke er sant.

 

Det er bedre holde kjeft! ;)

 

Jeg sier alle disse tingene for jeg vet om det, så det jeg sier er sant!

9097530[/snapback]

 

Tja, jeg har det vel fra de versene i koranen som sier at alle ikke-muslimer skal drepes bl.a. Eller at fedre og brødre dreper døtterne/søsterne sine når de gifter seg med en som ikke er muslim. Eller at det ser ut som om overalt hvor det samles en viss mengde muslimer bygger det seg opp et ekstremt hat mot alle som ikke er muslimer.

 

For meg virker det som om det er et eller annet med religionen som maner fram det verste i folk og kilden er koranen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har det vel fra de versene i koranen som sier at alle ikke-muslimer skal drepes bl.a. Eller at fedre og brødre dreper døtterne/søsterne sine når de gifter seg med en som ikke er muslim. Eller at det ser ut som om overalt hvor det samles en viss mengde muslimer bygger det seg opp et ekstremt hat mot alle som ikke er muslimer.

 

For meg virker det som om det er et eller annet med religionen som maner fram det verste i folk og kilden er koranen.

9097633[/snapback]

 

grunnen til at døtterne/søsterne er fordi de kan gå vekk fra religionen.

Islam mål er at alle skal bli muslimer. Det kunne skje, men dagens muslimer har ødelagt den muligheten!

Lenke til kommentar

Tja, jeg har det vel fra de versene i koranen som sier at alle ikke-muslimer skal drepes bl.a. Eller at fedre og brødre dreper døtterne/søsterne sine når de gifter seg med en som ikke er muslim. Eller at det ser ut som om overalt hvor det samles en viss mengde muslimer bygger det seg opp et ekstremt hat mot alle som ikke er muslimer.

 

For meg virker det som om det er et eller annet med religionen som maner fram det verste i folk og kilden er koranen.

9097633[/snapback]

 

grunnen til at døtterne/søsterne er fordi de kan gå vekk fra religionen.

Islam mål er at alle skal bli muslimer. Det kunne skje, men dagens muslimer har ødelagt den muligheten!

9097668[/snapback]

 

Så.. Hva er det som ikke er rasistisk med å drepe mennesker fordi de ikke har samme religion som dem? Hitler hadde som mål at alle skulle være den ariske rase, vil du ikke kalle dette rasistisk? Syns du at det at dattern din kanskje går vekk fra religionen er en god grunn til å drepe henne?

Lenke til kommentar
Så.. Hva er det som ikke er rasistisk med å drepe mennesker fordi de ikke har samme religion som dem?

9097693[/snapback]

Var det slik skulle det vært massedrap på nordmenn hver bidige dag? Her jeg bor er det en god del muslimer, takk og pris at jeg fortsatt lever! (sarkasme)

Lenke til kommentar
Så.. Hva er det som ikke er rasistisk med å drepe mennesker fordi de ikke har samme religion som dem?

9097693[/snapback]

Var det slik skulle det vært massedrap på nordmenn hver bidige dag? Her jeg bor er det en god del muslimer, takk og pris at jeg fortsatt lever! (sarkasme)

9097948[/snapback]

 

Jeg har aldri sagt at alle muslimer gjør det. Hvis du leser posten min en gang til så ser du kanskje at det var et svar til savage-garden som først hevdet at islam ikke var rasistisk og så sier at de dreper døtterne sine fordi de gifter seg med ikke-muslimer og kanskje vil gå vekk fra islam. Noe som er rasistisk i mine øyne. Hvorfor tar du en quote ut av sammenhengen og prøver å ta meg på det?

Lenke til kommentar
Så.. Hva er det som ikke er rasistisk med å drepe mennesker fordi de ikke har samme religion som dem?

9097693[/snapback]

Var det slik skulle det vært massedrap på nordmenn hver bidige dag? Her jeg bor er det en god del muslimer, takk og pris at jeg fortsatt lever! (sarkasme)

9097948[/snapback]

 

Jeg har aldri sagt at alle muslimer gjør det. Hvis du leser posten min en gang til så ser du kanskje at det var et svar til savage-garden som først hevdet at islam ikke var rasistisk og så sier at de dreper døtterne sine fordi de gifter seg med ikke-muslimer og kanskje vil gå vekk fra islam. Noe som er rasistisk i mine øyne. Hvorfor tar du en quote ut av sammenhengen og prøver å ta meg på det?

9097984[/snapback]

 

Det var den eneste forklaring jeg kom på, men det finnes mange andre forklaringer!

 

 

Det finnes flere forklaringer i Islam på en ting!

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Så.. Hva er det som ikke er rasistisk med å drepe mennesker fordi de ikke har samme religion som dem?

9097693[/snapback]

Var det slik skulle det vært massedrap på nordmenn hver bidige dag? Her jeg bor er det en god del muslimer, takk og pris at jeg fortsatt lever! (sarkasme)

9097948[/snapback]

 

Jeg har aldri sagt at alle muslimer gjør det. Hvis du leser posten min en gang til så ser du kanskje at det var et svar til savage-garden som først hevdet at islam ikke var rasistisk og så sier at de dreper døtterne sine fordi de gifter seg med ikke-muslimer og kanskje vil gå vekk fra islam. Noe som er rasistisk i mine øyne. Hvorfor tar du en quote ut av sammenhengen og prøver å ta meg på det?

9097984[/snapback]

 

Det var den eneste forklaring jeg kom på, men det finnes mange andre forklaringer!

 

 

Det finnes flere forklaringer i Islam på en ting!

9098120[/snapback]

 

Fins det noen andre forklaringer som gir mening? Forklaringer som gjør at jeg tenker "åja, da er det jo greit at de drepte dattern sin"? Eller er alle forklaringene like idiotiske som den du kom med?

Lenke til kommentar
savage-garden som først hevdet at islam ikke var rasistisk og så sier at de dreper døtterne sine fordi de gifter seg med ikke-muslimer og kanskje vil gå vekk fra islam.

9097984[/snapback]

Savage-Garden sier han er muslim (forresten stadig noen her inne som "er" "muslimer" eller "innvandrere :hmm: ), men da burde han vel la være å generalisere slik han gjør.. kan lure på hva agendaen er.. iallefall lokker det frem fordommene slik vi alltid ser i disse trådene.

 

I tillegg er det feil, mange muslimer gifter seg med ikke-muslimer. Gikk senest et tv-program på SVT forrige uke om muslimske iranere som giftet seg med jøder.

Lenke til kommentar
savage-garden som først hevdet at islam ikke var rasistisk og så sier at de dreper døtterne sine fordi de gifter seg med ikke-muslimer og kanskje vil gå vekk fra islam.

9097984[/snapback]

Savage-Garden sier han er muslim (forresten stadig noen her inne som "er" "muslimer" eller "innvandrere :hmm: ), men da burde han vel la være å generalisere slik han gjør.. kan lure på hva agendaen er.. iallefall lokker det frem fordommene slik vi alltid ser i disse trådene.

 

I tillegg er det feil, mange muslimer gifter seg med ikke-muslimer. Gikk senest et tv-program på SVT forrige uke om muslimske iranere som giftet seg med jøder.

9098225[/snapback]

 

Hva så? Jeg snakker ikke om muslimer, jeg snakker om islam som en religion og ideologi.

Lenke til kommentar
Islam diskriminerer personer på bakrunn av kjønn og religion. Derfor er ikke den religionen verdt en dritt i mine øye. En sang kan ikke endre dette.

9098271[/snapback]

 

 

Du tar jo helt feil, her!

 

Det er samfunnet som gjør sånt med folk og ikke religionen.

 

La meg ta et eksempel: I Pakistan så har de en tradisjon, hvor foreldrene til en jente skal gi medgift når hun gifter seg til brudgommens foreldre. Tradisjonen stammer fra India.

 

I islam så er ikke dette lov, men folk holder på allikevel.

 

Islam vil også hindre fattigdom. Hvert år må de folkene som har råd gi 1/10 av det de tjener til de fattige. Men ingen gjør det!

 

Det er folket som er problemet!

 

Hvis folk i Norge hadde vært muslimer så ville de ha vært mye bedre enn de som er muslimer nå.

 

Nordmenn er flinke til å følge en religion hvis de vil, for jeg har sett en del som har konvertert og de er ganske gode eksempler på hvordan en muslim skal være.

Lenke til kommentar
Hva så? Jeg snakker ikke om muslimer, jeg snakker om islam som en religion og ideologi.

9098237[/snapback]

Drar du inn kristendom når du omtaler nordmenn eller svensker? Man kan ikke bestemme hva slags religion man blir født inn under. Jeg er "kristen" men jeg tar ikke bokstavelig alt som står i bibelen.

Lenke til kommentar
Islam diskriminerer personer på bakrunn av kjønn og religion. Derfor er ikke den religionen verdt en dritt i mine øye. En sang kan ikke endre dette.

9098271[/snapback]

 

 

Du tar jo helt feil, her!

 

Det er samfunnet som gjør sånt med folk og ikke religionen.

 

La meg ta et eksempel: I Pakistan så har de en tradisjon, hvor foreldrene til en jente skal gi medgift når hun gifter seg til brudgommens foreldre. Tradisjonen stammer fra India.

 

I islam så er ikke dette lov, men folk holder på allikevel.

 

Islam vil også hindre fattigdom. Hvert år må de folkene som har råd gi 1/10 av det de tjener til de fattige. Men ingen gjør det!

 

Det er folket som er problemet!

 

Hvis folk i Norge hadde vært muslimer så ville de ha vært mye bedre enn de som er muslimer nå.

 

Nordmenn er flinke til å følge en religion hvis de vil, for jeg har sett en del som har konvertert og de er ganske gode eksempler på hvordan en muslim skal være.

9098326[/snapback]

 

Hvordan forklarer du da alle de hatske versene mot ikke-muslimer i koranen, eller som du selv sa at islam har som mål at alle skal være muslimer? Religionen er i stor grad en del av problemet.

Lenke til kommentar
Hva så? Jeg snakker ikke om muslimer, jeg snakker om islam som en religion og ideologi.

9098237[/snapback]

Drar du inn kristendom når du omtaler nordmenn eller svensker? Man kan ikke bestemme hva slags religion man blir født inn under. Jeg er "kristen" men jeg tar ikke bokstavelig alt som står i bibelen.

9098353[/snapback]

 

Hvilken del av "jeg snakker ikke om muslimer" var det du ikke skjønte egentlig?

Lenke til kommentar

Hvordan forklarer du da alle de hatske versene mot ikke-muslimer i koranen, eller som du selv sa  at islam har som mål at alle skal være muslimer? Religionen er i stor grad en del av problemet.

9098355[/snapback]

 

 

Det kan jeg ikke forklare helt. Mennesker må finne meningen i livet, men i denmoderne verdenen blir de hindret pga andre problemer.

 

Islam er ganske genial ideologi.

 

Det gir likestilling (samfunnet tar det vekk), vil gjøre slutt på fattigdom og mange andre gode ting.

Lenke til kommentar

Hvordan forklarer du da alle de hatske versene mot ikke-muslimer i koranen, eller som du selv sa  at islam har som mål at alle skal være muslimer? Religionen er i stor grad en del av problemet.

9098355[/snapback]

 

 

Det kan jeg ikke forklare helt. Mennesker må finne meningen i livet, men i denmoderne verdenen blir de hindret pga andre problemer.

 

Islam er ganske genial ideologi.

 

Det gir likestilling (samfunnet tar det vekk), vil gjøre slutt på fattigdom og mange andre gode ting.

9098391[/snapback]

 

Likestilling ja.. Kvinner er menns eiendom, slå dem hvis du har lyst. Drep de som ikke tror det samme som deg.

Jeg har altså store problemer med å forstå genialiteten med det hele.

Lenke til kommentar

Likestilling ja.. Kvinner er menns eiendom, slå dem hvis du har lyst. Drep de som ikke tror det samme som deg.

Jeg har altså store problemer med å forstå genialiteten med det hele.

9098412[/snapback]

 

 

Hvor mange ganger må jeg si at det er samfunnet som gjør sånt og ikke religionen!

 

Islamsk ideologi er ikke noe særlig praktisert i landet. Det blir erstattet med ekstremisme.

Lenke til kommentar
Likestilling ja.. Kvinner er menns eiendom, slå dem hvis du har lyst.

9098412[/snapback]

"I en sofa fra IKEA sitter far å denger mor". Hundrevis av norske menn denger kjærestene sine og hundrevis av norske menn har fått såkallt Besøksforbud. Vi "greier det" altså uten å støtte oss på Islam/Koranen! WOW ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...