Gå til innhold

Får bare 1 unlock (har sf)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, som topic sier får jeg bare 1 unlock for hver rank jeg får, selv om jeg har Special Forces installert :hmm:

Lagde en ny account i den perioden statsen ikke ble oppdatert.

Noen som vet hva som er galt?

~Kristian

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

EDIT: Tolket feil, Hvilken rank er du nå?i starten får man bare 1 våpen pr rank, mens etterpå får man 2 og 3

Endret av Dernel
Skrevet
EDIT: Tolket feil, Hvilken rank er du nå?i starten får man bare 1 våpen pr rank, mens etterpå får man 2 og 3

9105912[/snapback]

der tar du feil , eg har fått 2 un-loocks per rank siden andre rankup

• 2 uker senere...
Skrevet

9105912[/snapback]

der tar du feil , eg har fått 2 un-loocks per rank siden andre rankup

9120714[/snapback]

Får nok ikke 3 unlocks nei ;)

• 4 måneder senere...
Skrevet

På Battlefield SF, er det en sån keycode som bare kan brukes 1 gang? Når man spiller MUltiplayer?

Og en ting til: For og få flere unlocks i BF2, kan man spille SF Singleplayer eller må jeg spille Multi?

Skrevet

Hm.. nå har jeg riktignok spilt en del SF, men man skal da få to unlocks per rank, uansett rank, etter man har spilt SF; og selv bare én runde..

Har du prøvd å spille mer enn bare én runde?

Altså, jeg hadde ikke SF til å begynne med, og hadde vel fått et par-tre ranker før jeg fikk det. Så fikk jeg SF, spilte et par runder, gikk inn på vanlig BF igjen, og vips: alle unlockene jeg skulle fått på de tidligere rankene :) Så, det skal egentlig ikke være noe problem.

Martin

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Det er slik at du skal få 2 unlocks hver gang du kommer til ny rank, utenom den første (da får du ingen).

Du skal få 2 unlocks dersom du har spilt SF så lenge at du får ett poeng eller mer, men du må vente til runden er slutt før det blir oppdatert. Det må selvsagt være på en ranked server. Får du ikke to unlocks da er noe galt.

Endret av grizzlyx
Skrevet
Det er slik at du skal få 2 unlocks hver gang du kommer til ny rank, utenom den første (da får du ingen).

Du skal få 2 unlocks dersom du har spilt SF så lenge at du får ett poeng eller mer, men du må vente til runden er slutt før det blir oppdatert. Det må selvsagt være på en ranked server. Får du ikke to unlocks da er noe galt.

Jeg aner ikke hva som skjedde en gang når jeg fikk 3 unlocks på SF. Noen andre som har fått det?

Skrevet

Nei? Jeg spilte SF en runde rett etter at jeg lagde meg ny account og spilte bf2 etterpå, har fått 2 unlocks hver rank :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Slenger meg på denne tråden. Jeg har kjøpt SF etter å ha spilt BF2 "vanilla" temmelig lenge. Nå har jeg vel gått opp i rang 2-3 ganger etter at jeg installerte SF, men har ennå ikke fått noen SF-unlocks. Går fint å spille på SF-servere, så maskinen (og EA) vet tydeligvis at jeg har SF installert. Men ingen unlocks altså. Noen som vet hva som er galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...