Sleuth Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Hei, som topic sier får jeg bare 1 unlock for hver rank jeg får, selv om jeg har Special Forces installert Lagde en ny account i den perioden statsen ikke ble oppdatert. Noen som vet hva som er galt? ~Kristian
PyrionZ Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Du trenger bare å spille ei runde så er d der; D Spurte om akkurat det somme for noen uker siden..
Dernel Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 (endret) EDIT: Tolket feil, Hvilken rank er du nå?i starten får man bare 1 våpen pr rank, mens etterpå får man 2 og 3 Endret 19. juli 2007 av Dernel
Sleuth Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 Er Corporal (2. ranken du får unlock) @-pyrion- spelte en runde men fikk ikke noe mer unlock av det
Dernel Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Du må nok spille mer enn en runde på SF for å få flere unlocks
Vredesbyrd Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 EDIT: Tolket feil, Hvilken rank er du nå?i starten får man bare 1 våpen pr rank, mens etterpå får man 2 og 3 9105912[/snapback] der tar du feil , eg har fått 2 un-loocks per rank siden andre rankup
Coffey Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 EDIT: Tolket feil, Hvilken rank er du nå?i starten får man bare 1 våpen pr rank, mens etterpå får man 2 og 3 9105912[/snapback] der tar du feil , eg har fått 2 un-loocks per rank siden andre rankup 9120714[/snapback] Får nok ikke 3 unlocks nei
Vertical^ Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Må man ha Battlefield Special Forces for og få flere unlocks? Eller Special Forces våpen?
Dernel Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Special forces tilleggspakke. spill et par runder på den å du vil få unlocket noen nye våpen
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 På Battlefield SF, er det en sån keycode som bare kan brukes 1 gang? Når man spiller MUltiplayer? Og en ting til: For og få flere unlocks i BF2, kan man spille SF Singleplayer eller må jeg spille Multi?
JallaMario Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Multiplayer og du kan bruke unlocksene i vanlig BF2.
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Multiplayer og du kan bruke unlocksene i vanlig BF2. OK.. Takk
Martin.F Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hm.. nå har jeg riktignok spilt en del SF, men man skal da få to unlocks per rank, uansett rank, etter man har spilt SF; og selv bare én runde.. Har du prøvd å spille mer enn bare én runde? Altså, jeg hadde ikke SF til å begynne med, og hadde vel fått et par-tre ranker før jeg fikk det. Så fikk jeg SF, spilte et par runder, gikk inn på vanlig BF igjen, og vips: alle unlockene jeg skulle fått på de tidligere rankene Så, det skal egentlig ikke være noe problem. Martin
Paisley Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg gikk bare inn på Sf etter at jeg hadde gårr opp rang på bf. Der kom det opp 3 unlocks istedet for 1.
Dernel Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Multiplayer og du kan bruke unlocksene i vanlig BF2. Single player mener du? Tull!
Salt kjeks Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det er slik at du skal få 2 unlocks hver gang du kommer til ny rank, utenom den første (da får du ingen). Du skal få 2 unlocks dersom du har spilt SF så lenge at du får ett poeng eller mer, men du må vente til runden er slutt før det blir oppdatert. Det må selvsagt være på en ranked server. Får du ikke to unlocks da er noe galt. Endret 2. februar 2008 av grizzlyx
Paisley Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Det er slik at du skal få 2 unlocks hver gang du kommer til ny rank, utenom den første (da får du ingen). Du skal få 2 unlocks dersom du har spilt SF så lenge at du får ett poeng eller mer, men du må vente til runden er slutt før det blir oppdatert. Det må selvsagt være på en ranked server. Får du ikke to unlocks da er noe galt. Jeg aner ikke hva som skjedde en gang når jeg fikk 3 unlocks på SF. Noen andre som har fått det?
Haventh Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Du skal få to unlocks når du får din andre rank hvis du har sf og har spilt en eller flere runder i sf for å vise at du "har" sf.
Korka Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 EDIT: Tolket feil, Hvilken rank er du nå?i starten får man bare 1 våpen pr rank, mens etterpå får man 2 og 3 Nei? Jeg spilte SF en runde rett etter at jeg lagde meg ny account og spilte bf2 etterpå, har fått 2 unlocks hver rank
Hugo_Hardnuts Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Slenger meg på denne tråden. Jeg har kjøpt SF etter å ha spilt BF2 "vanilla" temmelig lenge. Nå har jeg vel gått opp i rang 2-3 ganger etter at jeg installerte SF, men har ennå ikke fått noen SF-unlocks. Går fint å spille på SF-servere, så maskinen (og EA) vet tydeligvis at jeg har SF installert. Men ingen unlocks altså. Noen som vet hva som er galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå