Gå til innhold

BK: Pus soler seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda.. :yes::no: (:D)

 

Synd benken sto så nær hjørnet på bygget, for jeg kunne tenkt meg å beskjært det så vi slapp den upassende og fargerike gress-stripa på høyre side. - Og så ville jeg ha rettet veggen!

 

Pusen gjør seg på motivet - tilfører liksom mer stemning enn en klisjèen med en tom benk.

 

Ah, siste dilldall som "plaget" meg;

Merkelappene i vinduet. De bringer inn noe moderne som bryter med den rustikke stemningen som veggen og vinduet, med krims-kramset innforbi, passer inn i..

Lenke til kommentar
Joda.. :yes::no:  (:D)

 

Synd benken sto så nær hjørnet på bygget, for jeg kunne tenkt meg å beskjært det så vi slapp den upassende og fargerike gress-stripa på høyre side. - Og så ville jeg ha rettet veggen!

 

9099418[/snapback]

 

Passering av benken - helt enig. Jeg har beskjært litt så dere slapp å se litt en bildør! Men jeg turte ikke mer.

 

Veggen la jeg faktisk ikke merke til.

 

Tom

Lenke til kommentar
Joda, det var pent å se på. Det er flott i gamlebyen, har vært der noen få ganger.

Kanskje flisespikking eller noe sånt, men kan man ikke klone bort det alarm-merket på vinduet?

9099431[/snapback]

 

Helt klart en god ide; men har du sett resultatet når jeg prøver noe sånt ? :no:

 

Er ikke flink nok med den type bilderedigering enda, desverre.

 

Tom

Lenke til kommentar

Irriterende uskarpt, noe som burde være helt unødvendig på en så fin dag.

Ellers er katten litt liten om det skal være subjektet i bildet. Jeg ville gått motsatt av det som er nevnt; Skrittet en del mot høyre, slik at du fikk skviset vinduet nærmere benken og katten og kunne dermed komme tettere- Jeg for min del ville kappet vinduet eller droppet det helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...