Gå til innhold

Avspilling av DivX filer på X360? Vista !


Triballa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker du Transcode 360?

 

Hvis ikke; Last det ned her, (Direkte link), installér det.

 

Så starter du filmene ved å highlighte dem, trykk X, og velg Transcode, filmen vil da starte etter et par sekunder.

 

Tips: Du kan også legge til undertekster, så lenge filen har samme navn som filmen, og de ligger i samme mappe. ;)

9098786[/snapback]

 

Hmm etter jeg har instalert og rebootet så får jeg bare at Transcode.exe has stopped working.. Prøver å starte det på nytt, men får samme feilmelding :(

Lenke til kommentar

Oi damn, finnes det nyere versjoner?

 

Jeg har alltid brukt Betaen, trodde prosjektet ble lagt på is for lenge siden.

 

Da beklager jeg trådstarter! Også retter jeg en takk til Kewell, jeg installerte XP MCE fordi streamingen i Vista klikket hele tiden, da kan jeg endelig installere Vista igjen. :wee:

Lenke til kommentar
Bruker du det som er linket i post 2?

 

det er jo gammelt! Merkelig at det kunne postes

 

bruk det HER

 

greier ikke du avinstalere, finn mappen og slettt alt der

9099946[/snapback]

 

Ja brukte det ja, men det er nå slettet. La inn det du linket til isteden. Men får en annen feilmelding når jeg prøver å start det:

 

"Cannot start the service from det command line or debugger.. etc..."

Lenke til kommentar

Jeg har vista uten media center. Innstalerte bare Orb og det fungerte out of the box for min del. Alt min PC kan spille kan streames til 360. Har 360 på kabel og PCen på wireless og film med god kvalitet streames uten problemer. Starter kanskje litt tregt men slik er det vel med all transcoding?

Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Vil ikke virke helt uvitende her, men lurer på en del ting som jeg regner med noen av dere kan svare på.

 

Eier en 360 og skal snart kjøpe meg en bærbar pc med Vista Home Basic (med MC altså). Jeg vet at jeg kan streame f.eks. filmer til 360 min, men det jeg lurer på er om dette foregår tråløst, eller må jeg ordne meg en kabel?

 

Og når det gjelder filene Microsofts MediaCenter støtter, er det hvilken som helst film-filer, som f.eks. DivX eller mpeg, eller er det kun standar wmv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...