Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytte låspinner Mercedes w202?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man gjør det? Er vel ikke bare å skru de av? :)

 

Bilen er en Mercedes w202 c180 classic 97. mod. hvis det er til hjelp..

 

Har kjøpt disse "http://www.dekkportalen.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=464&catalogDirectoryId=772" og skal montere de.. Fikk ved instruks, men den er ikke helt god syns jeg.. Den viser hvordan man gjør det på en annen type Mercedes, noe som hjelper veldig lite.. :thumbdown:

Endret av danjohan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier bare være og skru av for hånd så hvis det ikke går er det mulig de sitter støpt fast og du må skjære av de gamle. Da må du av med dørtrekk osv. Hvis det er det du må gjøre hadde jeg sendt pinnene i retur.

Kan kanskje være klipsa fast også på en eller annen lur måte, men da bør du se det på de nye låsepinnene.

Lenke til kommentar
Pleier bare være og skru av for hånd så hvis det ikke går er det mulig de sitter støpt fast og du må skjære av de gamle. Da må du av med dørtrekk osv. Hvis det er det du må gjøre hadde jeg sendt pinnene i retur.

Kan kanskje være klipsa fast også på en eller annen lur måte, men da bør du se det på de nye låsepinnene.

9096562[/snapback]

 

 

Okaj.. :hmm: Håper ikke jeg må skjære.. For det har jeg ikke mye lyst til.. Håper en eller annen som har peil på akkurat denne bilen vet hvordan det gjøres.. Burde jo bare være å skru av egentlig.. Men det gikk ikke :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...