Gå til innhold

Clive Barker's Jericho - Nye bilder!


Anbefalte innlegg

Overraskende nok så dempet disse videoene min iver etter å kjøpe spillet.

Det fremstår plutselig som langt mer ordinært enn jeg først trodde og det var mye småting jeg allerede lot mer irritere over.

Jeg har liten sans for at et lagmedlem, uavhengig av hvilket spill det er, til stadighet skal komme med diverse utbrudd ("Die motherfucker" "Eat this" "How does it feel to be beaten by a girl" etc). Det er kult noen ganger, men blir irriterende med den hyppigheten.

Hvorfor er det så alt for mange spill som fokuserer for lite på detaljene man ser gjennom hele spillet? Med dette sikter jeg egentlig aller mest til ting som fingre, armer, våpen etc. I disse klippene ser man i alle fall underarmen til noe som må være en av verdens barskeste supermodeller, for den bærer mer preg av hudkrem, barbering og solarium enn massemord og en evig kamp om livet.

 

Det jeg likte aller minst med klippet var likevel det altoppslukende mørket. Det virket som om det var èn ting man kunne bruke for å finne ut hvor fiendene var, nemlig siktet som på magisk vis klarte å skilne mellom det sorte hull og slemmingene.

 

 

Skal en del til for at jeg kjøper dette nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei! Eg som hadde so store forventningar! Etter den første traileren som kom ut, so virka dette som eit spel som skulle bli skikkeleg skummelt og moro, men dette ER jo faktisk berre Serious Sam i litt skremmande versjon :no:

 

Skal vel framleist spelast då. Er ganske sikker på at storyen kjem til å vere veldig bra (Clive Barker er jo mykje med i utviklinga), og med litt flaks so kjem der vel nokre få skumle element i løpet av spelet..

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva dere klager sånn over. Jeg synes dette ser bra ut jeg da.

 

EDIT: Og når det gjelder PC versjonen så vil det jo helt sikkert komme mods som fikser eventuelle ting så det blir mer hardcore.

9147071[/snapback]

 

Så lenge du klarer å lese så bør du skjønne hva jeg klager på. Står i alle fall svart på hvitt i mine tidligere innlegg.

Jeg har helt frem til de siste videoene vært overbevist om at dette blir en utrolig bra tittel, men nå er jeg dessverre av en helt annen oppfatning.

Regner med at du ikke har noen problem med å akseptere at forventninger fort kan baseres på inntrykkene man får av in game-klipp.

I motsetning til mange spill så har jeg blitt nær frelst av concept-art og andre bilder fra dette spillet, men desto mer skuffet av hvordan ting ser ut til å bli både grafisk og gameplay-messig.

Lenke til kommentar

Hvordan går det an å være negativ til dette spillet? Det blir kanskje ikke noe nytt Realms of the Haunting, men det fremstår per dags dato som et meget underholdende FPS med mildt sagt spekulative undertone. Dessuten faller det på sin egen urimelighet å blande inn Serious Sam (som forresten er et knallspill).

 

Sammen med BioShock så er dette en av de titlene jeg gleder meg mest til.

Lenke til kommentar

Har du egentlig sett den første gameplay-videoen som ble postet her? Det er slettes ikke urimelig å sammenligne dette med Painkiller og Serious Sam. Dette spillet virker helt likt Painkiller. Painkiller hadde også mange uheselige monstre, men hele spillet handlet likevel bare om å løpe rundt og skyte med forskjellige våpen på bølger av fiender, uten at det hele ga for mye mening.

 

...Derimot er det ikke så lurt å bedømme spillet utifra disse to klippene. Det kan hende at det har masse historie, og at det er veldig variert. Likevel synes jeg våpnene virket gørrkjedelige. Det var ikke noe trøkk i noen av dem. Den der lille full-auto pistolen virket så tam at det ville vært tøffere å kaste tannpirkere. Minigun'en virket også kjedelig. Hvem klarer forresten å løpe rundt med en minigun i hendene?! Jo, Serious Sam klarer det. Ahá! Der ser vi likheter med en gang...

Lenke til kommentar
Hvordan går det an å være negativ til dette spillet? Det blir kanskje ikke noe nytt Realms of the Haunting, men det fremstår per dags dato som et meget underholdende FPS med mildt sagt spekulative undertone. Dessuten faller det på sin egen urimelighet å blande inn Serious Sam (som forresten er et knallspill).

 

Sammen med BioShock så er dette en av de titlene jeg gleder meg mest til.

9152171[/snapback]

 

Det er uhyre lett å være negativ etter disse klippene.

Til tross for dette er det selvfølgelig ikke sikkert spillet blir så dårlig som jeg frykter, noe først og fremst en demo vil bekrefte/avkrefte, sammen med omtaler på Gametrailers og Gamespot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...