Gå til innhold

Clive Barker's Jericho - Nye bilder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kjempepositivt spør du meg, for jeg likte faktisk FEAR.

 

Husk at spill skal selge, da er det naturlig at utviklerne føyer seg etter hva brorparten av forbrukerne faktisk vil ha.

 

Det er uansett alt for tidlig å avfeie "Jericho" som nok et generisk fps-spill da disse videoene ikke forteller noe særlig om hva spillet faktisk vil handle om. Looking Glass Studios kunne gjerne laget en rekke ingame videoer fra f.eks System Shock 2 og Thief: The Dark Project, hvor spillene fremstår som generiske spill i sine respektive sjangre.

 

Vi får smøre oss med tålmodighet. Jeg har fremdeles trua. :-)

Lenke til kommentar
Det er kjempepositivt spør du meg, for jeg likte faktisk FEAR.

9153741[/snapback]

 

Jeg likte også FEAR. Et fint "hjernedødt" skytespill med kjempefine effekter. men "Clive Barker" skal bare settes i tittelen om spillet er mer... som Undying, osv. Det skal ikke bare være masse skyting på stygge monstre. Det skal faktisk være en creepy atmosfære. Litt som det nye "Penumbra: Overture".

 

...Men igjen, som du sier, vi får bare vente og se.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Til dere som ikke har sett det, her er et ganske interessant intervju med Clive Barker om Jericho.

 

-zHKB9eyJx8

 

Har fortsatt tro på at dette spillet kommer til å bli bra.

 

Litt OT: Hva er det som egentlig har skjedd med stemmen til Clive? Har han hatt strupekreft eller?

Endret av SkinnyT
Lenke til kommentar

Dette må jeg si var en skuffelse for min del, etter hva jeg opplevde med det første spillet. Dette virket helt tappet for innlevelse. Jeg føler meg ferdig med spill som bare skal tilfredsstille en slags lyst for smell og blinkende lys. Jeg vil ikke ha et lag som hoier og skriker. Helst vil jeg være helt alene slik man var gjennom hele det første spillet. Undying var et bra spill, ikke sant? Så, if it ain't broke, don't fix it!

 

Eneste spillet jeg da gleder meg til er da GTA IV. Jericho må selvfølgelig testes, men det blir når jeg får muligheten til å gjøre det gratis.

 

 

edit: Videoen SkinnyT postet virket mer lovende, men gametrailer-filmene var utrolig dårlig reklame.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Til dere som ikke har sett det, her er et ganske interessant intervju med Clive Barker om Jericho.

 

Har fortsatt tro på at dette spillet kommer til å bli bra.

 

Litt OT: Hva er det som egentlig har skjedd med stemmen til Clive? Har han hatt strupekreft eller?

9154063[/snapback]

 

Og der kjem grunnen til at eg fortsatt har håp til spelet, at Clive Barker har gjort seg so fordømt mykje arbeid med det. Då eg såg gameplay-videoen vart eg skuffa, fordi at det såg ut som om dette spelet ikkje skulle ha storyen i forsetet, men berre skyting og dreping. Misforstå meg rett, eg vil ha massevis av blod og dreping, men storyen og stemninga bør alltid kome i forsetet når det gjelde spel der Clive Barker er med.

 

Å høyre Clive Barker snakke om at han vil at vi skal bli vetskremde av spelet får meg til å ha håp til spelet igjen. Vi får sjå, vi får sjå. Gameplay-messig var det diverre litt for mange Serious Sam-fakter i forhold til det eg hadde håpt.

 

OT: Viss du ser på halsen hans, so ser ikkje den heilt bra ut. Etter litt googling kom eg over ein diskusjon der det vart nevnt at han slit veldig med kreft, som har øydelagt ansiktet hans og evna hans til å snakke :no:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vært stille i denne tråden i det siste, men jeg drar frem et par nye videoer.

 

Sgt. Wilhelmina Church HD

Lt. Abigail Black

 

Skjønner visst noen blir irriterte på min heller negative holdning til spillet, og dette blir siste sparket i nyrene på det.

Disse to klippene har overbevist meg om at jeg heller kjøper et årsforbruk av tamponger, til tross for at jeg har utovertiss, enn Clive Barker's Jericho.

 

Enjoy.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ute i Norge i begynnelsen av Nov.

 

Undying er mitt all time favoritt spill, den totalt syke, råtne stemningen i spillet var helt utrolig.

Har Jerico en nanobit av den stemningen så er det verdt ett kjøp.

Men er enig med flere her, den Colargol og vennene hans tilnærmingen de ser ut til å ha valgt er ett stort drawback.

Ser for meg at det ødelegger ståpels faktoren

Lenke til kommentar
Får håpe de har gjort noe med kontrollene i forhold til

slik de var i demoen, det å ikke kunne sette opp bla musa

som man vil på nye spill i dag, er for min del grunn nok til

ikke å kjøpe spillet.

Kansje det er noen her som kan svare på det?

 

 

jeg vil nok tru man kan bytte om på det i fullversjon. er jo litt idiotisk og ikke la brukeren bestemme selv hvordan man skal spille det.

Lenke til kommentar

Synes det var frustrerende i demoen, hvor kort tid man har på seg for å trykke på de knappene når den styggingen ligger oppå deg. Det går så fort at det ikke er fysisk mulig å klare det første gang. Flere ganger, selv om at jeg visste hva jeg skulle trykke på, og når, gikk det så fort at jeg rett og slett ikke rakk det. Irriterende når man må dø tyve ganger før man klarer å ta en enkel idiot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...