Sollid Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Her om dagen kjøpte jeg den samlings boksen med Baldurs Gate 1 og 2 + exp og når jeg skulle starte spillet fikk jeg feil meldingen This version will onlyrun on english language operating systems noen med en løsning har prøvd kompatibilitets modus.... På for hånd takk.
hugRmunR Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Du har vel kjøpt en versjon som ikke støtter skandinavisk OS. Eller har du brukt feil patch kanskje?
The_Zealot Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Har fått dette jeg også, mener jeg løste det ved å skifte regional settings til US.
Aasgaard Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Finnes en liten patch som fikser det, hvis jeg husker riktig.
Soris81 Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 (endret) Har fått dette jeg også, mener jeg løste det ved å skifte regional settings til US. 9084304[/snapback] Endelig ferdig med del I, la inn sword coast og fikk det samme prob. som ref. tidliger.. Hvordan skifter jeg regional settings til US.. takk paa forhaand fikset... Endret 11. august 2007 av Soris81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå