Gå til innhold

Noen som spiller Everquest2 den dag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk EQ2 for litt under en uke siden og lurte på om det er noen norske som spiller det den dag i dag. Har ikke sett noen så langt så jeg spør her.

Tips om hvilke EXP og ADV packs jeg skal/burde kjøpe etter hvilke lvl jeg er(slik at jeg ikke kjøper alle og kan ikke spille på dem fordi jeg er får lav lvl). er også fint å få greie på. :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spilte før. Vet det ikke er dette du er ute etter, men jeg sluttet hvertfall fordi jeg ikke hadde noen å spille med. i USA er det mange som spiller det enda så vidt jeg vet, men det nok ikke like utbredt i Europa.

Som sagt, skal du ha noe aktivt selskap der må du nok satse på US servere.

Skrevet

Tull.

Masse folk på de europeiske serverne. Spiller selv på Runnyeye, og driver å leveler opp en alt akkurat nå. Ikke noe problem i det hele tatt å skaffe grupper. Finner noen nesten når som helst på døgnet.

Angående exp packs, så ville jeg kjøpt Kingdom of Sky med en gang, så du får tilgang til AA(Alternative Advancement points), som gjør det mye lettere for deg å spille. Du har nytte av dem fra level 10. Selve contentet er ikke brukbart før lvl 60, men AAs er verdt penga uansett.

Echoes of Faydwer kan vente litt, til rundt level 30 eller noe, men da burde du kjøpe det så du kan queste/levele i EoF. Men er ikke nødvendig.

Desert of Flames kan vente til rundt level 50, men da MÅ du ha det. Det er rett og slett det beste stedet å spille i fra 50-60. Masse bra content der! :)

Lykke til. Håper du liker deg i Norrath!

Skrevet

Joda, masse nordmenn på europeiske servere som Tharzul nevnte, jeg har spilt mye på Splitpaw og det er mange nordmenn der og enda flere svensker. Jeg har sett noen nordmenn på Venekor (pvp server) også.

Ja kingdom of Skye for AA'en er lurt, men jeg syns du kan kjøpe Echoes of Faydwer (veldig fin EP etter min mening) før level 30, -rundt lvl 22 er ok, spesielt om du spiller med flere. Jeg begynte spille her alene med min Mystic da han var den levellen uten noe større problem, dessuten følger det med et forbedret AA system med den pakken +en ny rase du kan spille; Fae :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...