Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at det gir noe særlig gevinst å lage seg Australsk PSN-konto, Australia har et av de strengeste filmsensur organene i verden, og såvidt jeg vet - pleier som regel spill og komme senere dit enn hit.

Skrevet (endret)
Jeg har US, EU og JP, noen andre som er verdt å ha?

9455645[/snapback]

Da mangler du bare Merkur

Over fra spøk til alvor.. Det finnes vel ikke flere...

Endret av GreenEye
Skrevet

Var det ikke akkurat snakk om Afrika og Australia? :mrgreen: Eg er ikkje hjemme nå, kan noen teste om det fins Afrika og Australia.

Kanskje det fins Sør-Amerikansk, siden US er "United-States"?

Skrevet

Afrika og australia er pal områder vel? så de bruker vel europa sin?:S:S ville da tro det er mest normalt. og tror ikke sony selger så mye konsoller i afrika heller så det er vel ikke så etterspørt om en online butikk der:P

Skrevet

Er jeg den eneste som syns Stranglehold var litt ensforming?

Minte meg på et spill på PSP som jeg ikke husker navnet på, samme opplegg, samme view, samme slowmotion + en bikkje, noen som veit?

Skrevet

Ensformig ja - men hvilke shoot-em-up spill er ikke det?

Tror nok ikke jeg blir å kjøpe Stranglehold, var verken overbevist av gameplay, grafikk eller lyd. Skulle jeg gikk demoen en karakter ville det vil vært 6/10.

Skrevet
Er jeg den eneste som syns Stranglehold var litt ensforming?

Minte meg på et spill på PSP som jeg ikke husker navnet på, samme opplegg, samme view, samme slowmotion + en bikkje, noen som veit?

9461162[/snapback]

Dead To Rights? Trur jeg spillet het, men Strangelhold er mye bedre enn det. Selvom jeg syns demoen var veldig kjedelig i lengden. Greit med demo sånn at jeg kan spillet meg lei å slippe å kjøpe ^^

Skrevet

har spilt igjennom demoen rundt 10 ganger nå:p må si at jeg er drit fornøyd egentlig.. et spill der man slipper å tenke på alt annet og bare ha det fun.. kunne kanskje ikke spilt det 8 timer i strekk. men et par timer morro her og der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...