Gå til innhold

Ny mobil med Mp3, kamera, osv. -Hvilken?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Da jeg har klart å miste min relativt trøtte Nokia 1112, er det på tide med ny mobil! Jeg er litt usikker på hvilken jeg skal velge.

-Jeg har har sett litt på disse to telefonene:

 

Nokia N73

 

Sony Ericsson K810i

 

 

Ettersom jeg har en tendens til å drukne, knuse eller miste telefoner på idiotisk vis, :whistle: er jeg også åpen for forslag i lavere prisklasser. Har også blant annet sett på disse to:

 

 

Sony Ericsson K610i

 

Sony Ericsson K550i

 

Viktig for meg er: Godt kamera, god skjerm, batteritid, ikke altfor stor størrelse/høy vekt og andre vanlige krav.

(-Har ikke hatt en "nymoderne" mobil siden 2001 så er litt ute av det, men lærer nok å få bruk for flere nyttefunksjoner etterhvert.) :p

 

Tusen takk for alle svar, kommentarer og hjelp!

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er kamera og batteri du setter høyest så gå for K810i, jeg hadde en Nokia N73 ME og min gamle SE K750i var det lettere å ta bra bilder med enn Nokiaen. K810i er jo en utviklet K800i som har knall bra kamera... Gå for SE du.... Kjøper du K610i så blir du ihverfall ikke så veldig fornøyd, kjedelig og dårlig kamera mobil...

Lenke til kommentar
Om det er kamera og batteri du setter høyest så gå for K810i, jeg hadde en Nokia N73 ME og min gamle SE K750i var det lettere å ta bra bilder med enn Nokiaen. K810i er jo en utviklet K800i som har knall bra kamera... Gå for SE du.... Kjøper du K610i så blir du ihverfall ikke så veldig fornøyd, kjedelig og dårlig kamera mobil...

9082040[/snapback]

Takk! :)

Lenke til kommentar
Du må passe på å ikke bare tenke på nyttefunksjoner.

 

Skal du ikke bruke mobilen til å ringe og sende mld.

 

Hvios du har tenkt på det så ikke gå for K810i.

 

Ta heller K800i.

 

K810i har tidenes værste taster rett etter W880i.

 

:no:  :thumbdown:  :tease:

9082074[/snapback]

Godt poeng. Jeg tror det skulle gå bra. Jeg har vært i butikken for å ta en titt og tastene føltes faktisk ikke så ille for mine fingre! :)

Lenke til kommentar

Talltastene er ikke så ille, de er faktisk bedre enn på K800i. Menytastene og joysticken kan kreve litt tilvenning. Ellers en meget god telefon med bra skjerm med mer. Hvis du ikke bruker mobilen så mye til internett eller filming kan K810i være et godt alternativ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...