Gå til innhold

Vi som leker med lommelykt og lang lukkertid


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser det er flere som prøver seg på lang lukkertid og lommelykt, hva vi samlet alt her? :)

Jeg har prøvd meg litt, men jeg er fortsatt ganske fersk på det :p

 

Hva om alle som har tatt slike bilder legge bildene inn her?

 

En regel for bildene synes jeg burde være at de burde ikke manipuleres annet enn kontrast kanskje?

 

 

Endret av Madusius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg skal si.. Det ser ut som du har hatt det morsomt.

Det blir for mye å skulle mene noe om så mange nesten like bilder. Har du ikke ett du er mest fornøyd med selv? Så oppdaterer du første post med bare det bildet..og jeg endrer denne kommentaren til hva jeg mener om det bildet?

..........

Se der ja, ett bilde. Dette minner meg om de bildene en bruker se rundt nyttårsaften med stjerneskudd som viftes rundt. Syns også at "teknikken" funker bedre med så skarpt lys. Men det ser morsomt ut, og er sikkert lærerikt på en eller annen måte.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Ok. Jeg så et bilde på dette forumet for en stund siden som var utrolig bra. Siden jeg ikke er så oppdatert på denne delen av forumet klarer jeg ikke å finne det, men kanskje noen andre kan?

 

Det var tatt med helt svart bakgrunn, mot en bok i 90 graders vinkel. Fotografen sirklet en lommelykt over boken, som ble akkurat passe opplyst.

 

Det bildet er for meg noe av det beste jeg har sett i denne kategorien (håper noen kan finne det).

Lenke til kommentar
Ok. Jeg så et bilde på dette forumet for en stund siden som var utrolig bra. Siden jeg ikke er så oppdatert på denne delen av forumet klarer jeg ikke å finne det, men kanskje noen andre kan?

 

Det var tatt med helt svart bakgrunn, mot en bok i 90 graders vinkel. Fotografen sirklet en lommelykt over boken, som ble akkurat passe opplyst.

 

Det bildet er for meg noe av det beste jeg har sett i denne kategorien (håper noen kan finne det).

9074132[/snapback]

 

det jeg mener, mine bilder er bare rene tester, antar jeg legger noe ordentlig i denne kategorien ut her senere, hadde lyst å se hva andre har fått til :)

Lenke til kommentar

De første bildene hadde noe for seg, selv om de ikke var langt på nær så flotte som de vi har sett et annet sted på forumet. Det siste derimot er direkte trashcan for meg. Jeg har sikkert kastet flere hundre slike slides, som har vært ment som forsøk på kunst. Jeg synes rett og slett at slike forsøk er litt amatørmessige, og jeg må altså innrømme å ha tatt min andel av dem. Dette er nok den hardeste kritikken jeg har gitt på en stund, men du har talent nok til å tåle det.

Lenke til kommentar
De første bildene hadde noe for seg, selv om de ikke var langt på nær så flotte som de vi har sett et annet sted på forumet. Det siste derimot er direkte trashcan for meg. Jeg har sikkert kastet flere hundre slike slides, som har vært ment som forsøk på kunst. Jeg synes rett og slett at slike forsøk er litt amatørmessige, og jeg må altså innrømme å ha tatt min andel av dem. Dette er nok den hardeste kritikken jeg har gitt på en stund, men du har talent nok til å tåle det.

9074299[/snapback]

 

Fjernet bildene :p skal legge ut noe ordentlig når jeg har tatt dem :)

 

Nå har jeg lyst å se noen som kan dette :)

Lenke til kommentar

Synes ikke du burde fjerne de første bildene, fjern heller det siste, for det er det jeg ikke liker. De andre er ikke så gjennomførte som de burde være, men tråden blir helt meningsløs hvis du fjerner de bilden som folk allerede har uttalt seg om. Det er bedre at de ligger ute, slik at andre kan lære litt av tråden. Det siste, som du skrev at du syntes var stilig, synes jeg ikke var stilig nok til å vises frem, så det kan du gjerne fjerne.

Lenke til kommentar
Synes ikke du burde fjerne de første bildene, fjern heller det siste, for det er det jeg ikke liker. De andre er ikke så gjennomførte som de burde være, men tråden blir helt meningsløs hvis du fjerner de bilden som folk allerede har uttalt seg om. Det er bedre at de ligger ute, slik at andre kan lære litt av tråden. Det siste, som du skrev at du syntes var stilig, synes jeg ikke var stilig nok til å vises frem, så det kan du gjerne fjerne.

9074464[/snapback]

 

Hmmm, du skriver "du", hvem sikter du til? :p

Lenke til kommentar

Oooops. My bad. Det var myntet til Pybalto, og du er jo ikke berettiget til å fjerne det på noen måte. Sorry at jeg tilla deg noe ansvar for det, Madusius.

Jeg vil gjenta at jeg ikke synes at du bør ødelegge hele logikken i tråden med å trekke tilbake ting som du har lagt ut. Man legger av og til ut dårlige bilder når man prøver seg på noe som man ikke behersker, men da må man være mann til å stå for det i etterkant.

Er du ikke enig i det, da?

Lenke til kommentar
Oooops. My bad. Det var myntet til Pybalto..

9074610[/snapback]

OK :thumbup: Sletter de jeg.

9074759[/snapback]

Du skal vite at jeg fikk mang en slik kritikk da jeg var på mitt mest eksperimentelle i ungdommen, og jeg er glad jeg hadde en venn som var kunstkritiker i Stavanger Aftenblad, som strippet meg for tåpelige kunstneriske idèer. Jeg skylder ham en del som det forbildet han var for meg. Vi kan nok alle ha behov for en mentor i tidlige år i livet.

Lenke til kommentar
Oooops. My bad. Det var myntet til Pybalto, og du er jo ikke berettiget til å fjerne det på noen måte. Sorry at jeg tilla deg noe ansvar for det, Madusius.

Jeg vil gjenta at jeg ikke synes at du bør ødelegge hele logikken i tråden med å trekke tilbake ting som du har lagt ut. Man legger av og til ut dårlige bilder når man prøver seg på noe som man ikke behersker, men da må man være mann til å stå for det i etterkant.

Er du ikke enig i det, da?

9074610[/snapback]

 

joda, men jeg så på en måte tåpeligheten i bildene, så jeg la inn et bilde som var litt mer beskrivende for det som jeg tenkte på med denne tråden :) kan egentlig like gjerne lage en ny tråd nå ;P

Lenke til kommentar
Jammen.. når han forklarte at denne tråden var ment for at andre skulle poste noe er det da ikke på noen måte å kuppe tråden? Mulig jeg misforsto.

9074960[/snapback]

Beklager, det fikk ikke jeg med meg. Leste nok litt for raskt, eller kanskje jeg rett og slett glemte hva som opprinnelig stod der. Sitter her og veksler mellom akam og foto.no, samtidig som jeg diskuterer foto over live messanger. Det blir nok litt for mye for en data anal fabet som meg. Nok et eksempel på at man ikke klarer å multitaske like godt når man blir eldre, i alle fall hvis det ikke foregår i real world.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...