Gå til innhold

Slette cache på 360

Kentinho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

xbox360-cache-clear.jpg

To perform the function, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

Skrevet

Du sletter også gameupdates, men dette har ikke så mye å si, men dette vil gjøre så at de fleste gamesavene dine ikke funker før du har oppdatert spillene igjen.

Skrevet

:hmm: dette forklarer hvorfor Xbox'en var så treg. Nå har jeg sendt den inn og venta i over en måned :!:

Gjør dette så fort jeg får den igjen. Takker

Skrevet

Hvis man opplever problemer med enkelte spill kan man også bare holde inne A knappen før spillet starter opp så fjerner den cache for det spesifikke spillet.

Jeg hadde masse hickups i Crackdown når den nye updaten kom ut, og dette fikset ihvertfall problemet for min del.

Skrevet (endret)
Hvis man opplever problemer med enkelte spill kan man også bare holde inne A knappen før spillet starter opp så fjerner den cache for det spesifikke spillet.

Jeg hadde masse hickups i Crackdown når den nye updaten kom ut, og dette fikset ihvertfall problemet for min del.

9076169[/snapback]

Eg har en del problemer med Oblivion, treigt i menyene og slikt.

kansje eg skulle prøve og slette den for bare det spillet da :)

Endret av gas
Skrevet

9076169[/snapback]

Eg har en del problemer med Oblivion, treigt i menyene og slikt.

kansje eg skulle prøve og slette den for bare det spillet da :)

9076227[/snapback]

Dette var et problem hos meg også, men det jeg gjorde var rett å slett å slette cachen og så ikke instalere updaten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...