Henry9 Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Skal ha en ny stol her inne ! Så trenger en deilig stol.. Jeg har tenkt litt på den her: Noen som har den?? Bare at den passer ikke inn i rommet mitt ! den er da ikke såå kul Så hvordan stol bruker du?? En god stol trenger jeg asså!!
Bebeluv Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Du snakker for deg sjøl må jeg si Neida , men hva mener dem a? at man skal sitte på bakken med stolen?
Prusk Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 (endret) En stol til maskiner med håndkontroll. Har 2 stk av nesten samme type, og det er litt kult, men egentlig helt unødvendig. Har du bra annlegg fra før, kjøp deg heller en stol med masasje eller noe.. edit, du sitter rett på gulvet ja, en slags lag gyngestol, med basskasse i ryggen og flere høytalere rundt deg. Endret 12. juli 2007 av Sovehest
steinar2000 Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Må ha ny stol her, men ikke faen om jeg skal ha en slik harry en. Den stolen jeg har nå blir jeg liggende i siden den er så jævlig å sitte i.
Neppe Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 (endret) Kontorstol Trenger jo faktisk ikke all verden. Jeg kommer nok til å handle meg en slik før eller senere. Samme modell Bare mye billigere. Endret 12. juli 2007 av Neppe
E-wok Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Du sitter ikke å gamer på konsoll i en kontorstol? Det deilig konsoll er jo at du kan slenge deg ned på sofaen isteden for å sitte i en kjip PC-stol.. Men det ender alltid med at jeg setter meg opp og lener jeg frem når det blir for intenst
LarZen Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Skal ha en ny stol her inne ! Så trenger en deilig stol.. Jeg har tenkt litt på den her: Noen som har den?? Bare at den passer ikke inn i rommet mitt ! den er da ikke såå kul Så hvordan stol bruker du?? En god stol trenger jeg asså!! 9057902[/snapback] Den der er utrolig vond å sitte på...du sitter på gulvet på en hard bua sak. Ikke noe særlig i lengden for å si det slik. Når en skal spille konsoll så er det jo best å ligge som et slakt i sofan eller i en skikkelig god stol. Noe ala dette her slik....
Tor Rasmussen Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg for min del digger Sakko-sekk. Da kan gamingen straks bli lang når jeg er dypt nedi en slik. Endret 12. juli 2007 av trykkertor
E-wok Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Problemet med sakkosekker ar at det alltid er for lite ris eller whatever som er inni. Ender jo bare med at du sitter på gulvet.
Neppe Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Jeg for min del digger Sakko-sekk.Da kan gamingen straks bli lang når jeg er dypt nedi en slik. 9063229[/snapback] Skulle gjerne hatt en sakko-sekk. Når jeg spillet konsoll. Finner du rette stilling så er det jo 100% komfor. Problemet med sakkosekker ar at det alltid er for lite ris eller whatever som er inni. Ender jo bare med at du sitter på gulvet. 9064143[/snapback] Ja, det er poffaris i sakkosekker. Slik som du kjøper på butikken, som står ved siden av forkostblandingene. Det er vel heller isoporkuler. Se for det sakkosekk med fjær
Endrogaz Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Trenger ikke slik stol jeg, bare lager til bra ryggstøtte av dyna mi og lener føttene mine på en stol...
Schjellin Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Når jeg spiller PS2, så har jeg to sofaer <3. Til data så har jeg en vanlig kontorstol, skal prøve og finne bilde
Caffi Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har sett etter sakko sekk selv, men er ekstremt vanskelig siden det er så mange navn på det. Fant på penny arcade comic siden en link : Sumo Bean Bag Koster ca. 750 + fortolling. Har tenkt å kjøpe den, men vil gjerne vite om det er en annen plass i norge jeg kan kjøpe en slik, eller noe liknende?
DictaPhone Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Har en nedslit stressless og beina på en fotskammel, nesten for behagelig. Spiller xbox 360 på denne monitoren med vga cabel. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=28027
boffeeen Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som vet hvor jeg får tak i en stol lik de som ble brukt under GoW cup 07?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå