Gå til innhold

videreføre youngtalk før 12 mnd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke klart i finne papirer (kvitteringer) på at jeg har klart å kjøpe ny telefon etter 6 måneder samtidig som jeg har vært bundet til et 12 måneders abonoment. Har heller ikke klart å få bekreftet av telebutikken at dette har skjedd før, så jeg må bare si 1-0 til dere ;)

 

Legger heller inn noe beviser som er i mitt favør hvis jeg finner dette senere :p

Lenke til kommentar
Har ikke klart i finne papirer (kvitteringer) på at jeg har klart å kjøpe ny telefon etter 6 måneder samtidig som jeg har vært bundet til et 12 måneders abonoment. Har heller ikke klart å få bekreftet av telebutikken at dette har skjedd før, så jeg må bare si 1-0 til dere ;)

 

Legger heller inn noe beviser som er i mitt favør hvis jeg finner dette senere :p

9079975[/snapback]

 

Det er jo hyggelig for deg om du har fått gjort det etter 6 av 12 måneder, men regelen er 11 av 12 måneder. Det er ingen forhandlere eller NetCom / Telenor-ansatte som er i tvil om dette, da dette praktiseres (stort sett) likt av begge operatørene.

 

Men som i alt annet gies det av og til unntak, og kanskje du var heldig en (eller flere) gang(er).

 

Trådstarter burde uansett ha fått svar på det vedkommende lurte på, så kanskje ikke så mye mer å diskutere? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...