Gå til innhold

FIFA 08 - kommer 18.okt

gaaserud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva mener dere med current gen og next gen? next gen er ikke det ps3 og 360 osv? Så man kan bare spille be a pro en hel sessong på ps2 og pc:S?

rare greier:S

Skrevet
kan bare spille hel sesong på current gen, ikke next gen

9600182[/snapback]

Jævla dritt!

Kjøpte i stor grad spillet fordi man kunne spille med en egen spiller gjennom en hel sesong.

Dette er jo ulovlig av EA :ph34r:

Skrevet
kan bare spille hel sesong på current gen, ikke next gen

9600182[/snapback]

Jævla dritt!

Kjøpte i stor grad spillet fordi man kunne spille med en egen spiller gjennom en hel sesong.

Dette er jo ulovlig av EA :ph34r:

9601502[/snapback]

Jepp enig med deg, dette må være på kanten..

Skrevet

Kan noen forklare meg hvordan i pokker jeg får heada mot mål på corner, og ikke 10 meter over?! Pokkers irriterende altså, vinner ofte i lufta, men går alltid langt over..

Skrevet
Kan noen forklare meg hvordan i pokker jeg får heada mot mål på corner, og ikke 10 meter over?! Pokkers irriterende altså, vinner ofte i lufta, men går alltid langt over..

9602650[/snapback]

Du må time det riktig. Timer du det ikke riktig går den langt over eller rett ned i bakken, krever kanskje litt trening.

Skrevet

9602650[/snapback]

Du må time det riktig. Timer du det ikke riktig går den langt over eller rett ned i bakken, krever kanskje litt trening.

9602920[/snapback]

Hvordan timer man det da? Trykker bare headeknappen så snart ballen er i lufta jeg.. :hmm:

Skrevet

9602650[/snapback]

9602920[/snapback]

Hvordan timer man det da? Trykker bare headeknappen så snart ballen er i lufta jeg.. :hmm:

9603094[/snapback]

Samme her... :hmm:

Skrevet

Samme her, ja. Men jeg bruker ikke piltastene opp eller ned, da går den alltid over. Tror jeg kun bruker piltastene til sidene for å plassere ballen mens jeg holder inne D.

Skrevet (endret)
har lest det en plass, men vi får iallfall online 5 vs 5 be a pro på xbox 360 og ps3 :)

9602206[/snapback]

HVORDAN?

Finner ikke Be A Pro mode i menyene. Noen som kan hjelpe?

(finner bare offline training)

EDIT: Forresten, noen som har fått til stillestående triksing? Jeg står helt i ro og trykker RB hauger med ganger uten at noe skjer.

Endret av Xbox-PS2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...