Gå til innhold

FIFA 08 - kommer 18.okt


gaaserud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må nesten spøøre igjen. Er det noen som har fått direkte rødt kort i nextgen versjonen? Har spilt i snart en uke, men har bare fått et rødt kort hittil (to gule). Hands er det heller ikke så mye av. Egentlig litt rart siden ballen kan gå hvor som helst.

9618462[/snapback]

Når du sier det, og jeg tenker meg om, så nei. :hmm: Til og med ikke online så vidt jeg kan huske, der tar jo dommerne helt av med kort, sinnsykt morsomt og spille som en gris..

Lenke til kommentar
Hvilken vanskelighetsgrad spiller du med?

9596637[/snapback]

 

 

Når jeg spiller med kompiser spiller vi med "Proffesional" keepere.

 

Prøvde meg litt i manager modus, ble litt vanskelig\kjedelig i proffesional, da jeg maks vant 1-0 (på flakse mål) har spilt en 10 kamper på semi-pro og målene kommer som bare det. Tenker jeg skal lære meg litt mer mål scoring før jeg går tilbake til professional.

 

Dribling er fortsatt relativt uinterresant, da det tar så jævlig lang tid å få spillerne til å reagere, og du kommer lettere forbi ved å bare bruke rå fart, eller bare vende litt på deg med LT inne.

 

Lagde en bitteliten oversikt over hvordan jeg vurderer noen av fintene:

 

1. Rainbow Kick - ganske lett å få til, også ganske ubrukelig, men ser kult ut.

2. Overstegs finter (både invers og vanlig) : helt ubrukelig, men man klarer noen ganger å skaffe seg frispark med de, ballen blir som regel tatt veldig fort.

3. Kroppsfinter: ubrukelige, ballen blir snappet opp med en gang.

4. Road the world (zidane finten) - ser konge ut, vanskelig å få til når man løper rett frem, lett når man løper sidelengs, funker ofte greit til å komme rundt spillere.¨

5. Ball roll er helt ok å bruke.

6. Hæl til hæl ser flott ut, og fungerer ganske bra.

 

Med bra, mener jeg at de funker sånn halvveis i forhold til nummer 2 og 3.

Fortsatt kommer jeg igjennom langt lettere ved å bruke rå fart (dette kan ha noe å gjøre med at jeg spiller som mitt favoritt lag, Real Madrid, og har Robben og Robinho som vinger (begge med høy aks\topfart). Er sånn sett lit skuffet, men blir sikkert litt artigere etterhvert.

 

En annen ting jeg har reagert på er at Fifa 08 ser dårligere ut grafisk enn 2007. Fargekontrastene er, i hvertfall på min HDTV, helt feil, og spillet serganske labert ut, samtidig ødelegger de elendige teksturene på målstengene mye i replays.

9597401[/snapback]

 

rainbow er jo et av de beste triksene til å komme forbi forsvarer eller til og med lobbe ballen med deg over keeper. her er film jeg har lagd som viser hvordan man gjør alle triksene i spillet (tror det er helt likt i FIFA 07 som 08):

Lenke til kommentar

Ble skikkelig skuffet over FIFA 08. Trodde det var nye triks og sånn som nok var hovedgrunnen til at jeg ville kjøpe spillet, siden jeg har mestret alle triksene for 07-versjonen. Men de nye triksene er vel bare til PS3 så da synes jeg dette spillet er nesten helt likt som den tidligere versjonen. Egentlig føler jeg meg litt lurt av EA som fikk meg til å tro at man kunne gjøre alle de kule nye triksene på alle plattformer og ikke bare være særegent for PS3.Også andre ting som ikke er på PS2 versjonen som jeg hadde ønsket å ha der.

 

Grafikken er blitt littegrann freshere, litt flere kommentator-kommentarer og små detaljjusteringer her og der. Fanshopen er nesten helt lik og jeg syntes det faktisk var en stor negativ faktor med nytt system av bytting av spillere når du er i forsvar.

 

Konklusjon: ligner ikke et nytt spill, men en oppdatering på fifa 07

Lenke til kommentar
Ble skikkelig skuffet over FIFA 08. Trodde det var nye triks og sånn som nok var hovedgrunnen til at jeg ville kjøpe spillet, siden jeg har mestret alle triksene for 07-versjonen. Men de nye triksene er vel bare til PS3 så da synes jeg dette spillet er nesten helt likt som den tidligere versjonen. Egentlig føler jeg meg litt lurt av EA som fikk meg til å tro at man kunne gjøre alle de kule nye triksene på alle plattformer og ikke bare være særegent for PS3.Også andre ting som ikke er på PS2 versjonen som jeg hadde ønsket å ha der.

 

Grafikken er blitt littegrann freshere, litt flere kommentator-kommentarer og små detaljjusteringer her og der. Fanshopen er nesten helt lik og jeg syntes det faktisk var en stor negativ faktor med nytt system av bytting av spillere når du er i forsvar.

 

Konklusjon: ligner ikke et nytt spill, men en oppdatering på fifa 07

9626886[/snapback]

Hvilke finter er det som du mener er i PS3-versjonen som ikke er i 360-versjonen?

Lenke til kommentar
Ble skikkelig skuffet over FIFA 08. Trodde det var nye triks og sånn som nok var hovedgrunnen til at jeg ville kjøpe spillet, siden jeg har mestret alle triksene for 07-versjonen. Men de nye triksene er vel bare til PS3 så da synes jeg dette spillet er nesten helt likt som den tidligere versjonen. Egentlig føler jeg meg litt lurt av EA som fikk meg til å tro at man kunne gjøre alle de kule nye triksene på alle plattformer og ikke bare være særegent for PS3.Også andre ting som ikke er på PS2 versjonen som jeg hadde ønsket å ha der.

 

Grafikken er blitt littegrann freshere, litt flere kommentator-kommentarer og små detaljjusteringer her og der. Fanshopen er nesten helt lik og jeg syntes det faktisk var en stor negativ faktor med nytt system av bytting av spillere når du er i forsvar.

 

Konklusjon: ligner ikke et nytt spill, men en oppdatering på fifa 07

9626886[/snapback]

Hvilke finter er det som du mener er i PS3-versjonen som ikke er i 360-versjonen?

9626964[/snapback]

 

ja, glemte 360en. men hvem bryr seg om den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...