Gå til innhold

Tips til IBM Problemdiskar.


Anbefalte innlegg

Har sett det er utrulig mange her som har klaga på spesielt 45GB diskane til IBM (huskar ikkje modellnr.)

 

Har sjølv hatt ein slik i over 2 år uten problem (berre 1 gang, men dette var min eigen feil). Denne har stort sett stått på døgnet rundt sidan eg fekk den. Men for eit par dagar sidan derimot var den plutselig død når eg kom heim.

 

Det er ikkje lenge sidan ein på jobben hadde samme problemet med ein slik. Han hade imidlertid tilfeldigvis fått i gang igjen eit par slike før, og gjorde det også med denne. Trikset han hadde funne ut ved ei tilfelgighet var å skrue av elektronikk-kortet, og fixe litt på pinnetilkoplingane på sjølve disken under kortet. Desse er litt fjæra, og vil dermed kunne føre til dårlig kontakt etter kvart. Vil tru dette skjer spesielt på diskar som blir tatt masse ut og inn av maskina, frakta litt rundt ol. Ved å bruke eit lite flatt skrujern og presse desse pinnane litt innover mot kvarandre får ein desse til å stå lott meir rett opp av disken. Deretter er det berre å skru på igjen kortet, og disken vil mest sannsynlig vere i orden igjen.

 

Eg gjorde dette, og disken var i gang igjen uten meir problemer.

 

Vil tru mange kunne redda desse diskane sine ved å gjere det same.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel mest aktuelt for dei som vil redde data frå disken. Men det kan jo godt hende det er dette problemet som gjer det blir skrapelyd og? Er det dårlig kontakt mellom kortet og disken (motoren) er det ikkje sikkert disken berre daudar, men fører til at motoren begynner å fuske litt, før den dør helt.

Lenke til kommentar
Hei

 

en kamerat har en 75GB ibm disk med litt bad sectors og får en feilkode+ melding om skadet harddrive i Drivefitness.

 

Er dette grunlag for å få ny?

Ja det tror eg du har rett på, men ta å undersøk om det stemmer. En telefon til ibm norge burde hjelpe til et bra og riktig svar.

Hvis man ikke kan rep. det så har du nok rett på en ny, enten gjennom garanti eller forbrukerkjøpsloven/kjøpsloven

Lenke til kommentar
Hei

 

en kamerat har en 75GB ibm disk med litt bad sectors og får en feilkode+ melding om skadet harddrive i Drivefitness.

 

Er dette grunlag for å få ny?

Ja det tror eg du har rett på, men ta å undersøk om det stemmer. En telefon til ibm norge burde hjelpe til et bra og riktig svar.

Hvis man ikke kan rep. det så har du nok rett på en ny, enten gjennom garanti eller forbrukerkjøpsloven/kjøpsloven

Nei, det er ibm som har 3års garanti og bad sector kan ikke reppereres så veldig lett nei. Dette går vel under frabrikk feil vil eg tro.

Lenke til kommentar

hehe, jeg har en ibm 75GB som bråker litt, og noen steder på hden kommer det skrape lyder, dette kom etter jeg klarte å miste den i bakken :| Men jeg kjører feil søking og da fjerner den problemet og det kommer ingen skrape lyder, men den kommer tilbake etter en stund. Så jeg har gått til innkjøp av en seagate :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...