bjorneoen Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Jeg skulle til å installere noen valgfrie oppdateringer da jeg plutselig fikk "blå skjerm". Jeg startet dataen på nytt og det kom "blå skjerm" etter 5 sec De fikser det sikkert i nærmeste framtid Jeg gikk i sikretsmodus i windows xp og tok gjennoppretting. Det funket bra Er det andre som har opplevd det samme? I så fall for de som ikke har det, bruk ikke Windows Update før de har fikset den!
Znoken Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Har ikke hatt no problem med blå skjerm etter og ha innstallert oppdateringer fra Windows...
-Tommy Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Har heller ikke hatt noen problemer med BSOD, har instalert alle oppdateringen i det siste.
norbat Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Hvilken type valgfri oppdatering var det du lastet ned?
Jarmo Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Ja, jeg har opplevdt det samme med valgfrie oppdateringer fra MS. Systemgjenoppretting er en fin sak..
Spaz Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Jeg holder meg ihvertfall langt unna "oppdaterte" enhetsdrivere som måtte ligge på Windows Update. Har fått problemer med det tidligere. Anbefaler at du går til produsentens hjemmeside og laster ned nyeste driver derfra istedet. Da forsvinner også enheten som regel fra Windows Update lista etter en restart. Vanlige sikkerhetsoppdateringer/nye programversjoner på Windows Update har jeg sjelden hatt trøbbel med
bjorneoen Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Skrevet 10. juli 2007 Ja:D De valgfrie oppdateringene var for sikerhet i Windows og en maskinvare oppdatering for mitt nettverkskort.
Kagee Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Da jeg oppdaterte driveren til nettverkskortet mitt, begynte jeg å få BSOD etter at nettverket hadde vært aktivt en stund. Løste det ved å slette kortet helt og installere de gamle driverne.
1915 Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 la meg tenke.. hmm. windows upadte? naj. har ikke tatt det på 3 år. nei jeg bruker ikke det. jeg stoler ikke på "microsoft"
SpecialForce Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 (endret) Har bare fått bsod 1 gang når jeg reboota rett under et par win-oppdateringer og ble lei.. Den dere "slå av maskinen og installer oppdateringer" Endret 15. juli 2007 av SpecialForce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå