Gå til innhold

Hva Burde Jeg Velge? Int Eller +Healing?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Class er du? Mye healing har du ellers? Sliter du med mana?

 

+Healing er bedre i det lange løpet.

9031045[/snapback]

 

Er pala, har 149 + healing, men er ret da, bare nettop begynt å samle gear for å specce holy, så sliter nok med manaen nå ja:P

Lenke til kommentar
Jeg hadde tatt +healing, 220 mana blir kastet bort med en gang, ikke vits.

 

Hvorfor sliter du med manaen? Velg lave ranks når du skal heale, ikke mainheal hvis du ikke har gear til det heller.

9031104[/snapback]

 

Er vel 15 mana per intellect, så 330 mana (Pirke).

Lenke til kommentar

forresten, hvorfor skal du enchante den grønne macen på lvl 62? er det heller ikke bedre å vente litt... dropper masse våpen, samt quest revards som er bedre enn den på veien opp mot lvl 70... 62-70 går jo unna som det griner etter...:)

Bedre å spare enchanten til noe bra i steden, men for all del, har du mye penger å bruke oppe så ville jeg tatt +healing isteden for +int uansett... Som sagt før, det tjener du på i det lange løp...

Lenke til kommentar

jeg ville heller sagt intelect... Et eksempel: 22 int gir meg sånn ca 2* flash of light.. en av de blir sikkert crit, tilsammen healer det sånn over litt 3k(med mitt gear) du må heale en stund får tjene opp så mye med+46 healing. Det blir bare på de aller lengste fightene :thumbup:

Lenke til kommentar
forresten, hvorfor skal du enchante den grønne macen på lvl 62? er det heller ikke bedre å vente litt... dropper masse våpen, samt quest revards som er bedre enn den på veien opp mot lvl 70... 62-70 går jo unna som det griner etter...:)

Bedre å spare enchanten til noe bra i steden, men for all del, har du mye penger å bruke oppe så ville jeg tatt +healing isteden for +int uansett... Som sagt før, det tjener du på i det lange løp...

9033080[/snapback]

 

Ellers da? bra gear?:p

Endret av saimon
Lenke til kommentar

var vell ikke akkurat det beste gearet jeg har sett nei...:) levlet fort eller?

men det ordner seg ganske fort etter som du levler... sykt hvor bra tbc gearet er i forhold til pre tbc gearet...:) hadde ganske bra gear med magen min... alt var fra ZG, MC, BWL og noe pvp gear... men dette røyk ett etter ett ettersom jeg levlet... litt surt i grunn, hadde brukt en del tid på å skaffe det, men men:) liker tbc jeg:)

Lenke til kommentar
var vell ikke akkurat det beste gearet jeg har sett nei...:) levlet fort eller?

men det ordner seg ganske fort etter som du levler... sykt hvor bra tbc gearet er i forhold til pre tbc gearet...:) hadde ganske bra gear med magen min... alt var fra ZG, MC, BWL og noe pvp gear... men dette røyk ett etter ett ettersom jeg levlet... litt surt i grunn, hadde brukt en del tid på å skaffe det, men men:) liker tbc jeg:)

9033347[/snapback]

 

 

Er nok mer at alt gearet jeg hadde var jo for ret, måtte kjøpe mye ah drit og billig greier:p

 

men men, alle q rewards fra nbå skal bli holy ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville nok gått for +healing ja. Jobb med å skaffe deg litt mana regen stæsj. Int kommer etterhvert som gearet blir bedre. bruk små heals. Flash Heal is your friend. Legge ved link til armory profilen til palaen min så du kan ta en titt. Ikke den beste, men jeg har solo healet Mechanar, litt stress men det gikk. hehe.

 

http://armory.wow-europe.com/character-she...onglade&n=Anlon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...