Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW X6 2009 spoted


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne ser faktisk ikke så ille ut.

 

 

BMW X6 2009, bildene er tatt i statene under varme/vei test a beemern.

 

 

http://jalopnik.com/cars/spy-photos/2009-bmw-x6-275675.php

9023001[/snapback]

 

Haha, faktisk ikke så ille? Jaja, hver sin smak, jeg liker i alle fall ikke biler som ser ut som bilvrak, men det er nå bare min mening :p

 

Tipper den er et stykke fra de ferdige formene, så er vel ganske vanskelig å bedømme en bil ut fra et ytre som ikke ligner noe som helst på det den til slutt vil ende opp med.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke slik den blir seende ut. De kjører ikke en bil som skal lanseres om to år på offentlig vei uten å enten dekke den til med plast eller et annet karosseri. Det kan for all del være en bil fra et annet merke, Volvo har benyttet karosseri som minner mer om Bentleys nye designlinje. En Bentley i S40-størrelse, ble vel noen raske telefoner i bilbransjen da. :p

Lenke til kommentar

Dette ser ut som BMW, men kan ikke være det etter interiør ihvertfall.. Bare se på dashbordet, ingen bmw som bare går til 100miles!!, samt det er amerikansk stil over temp måleren i grønn farge, bmw har ALLTID brukt oransj, samt annen font på tall og bokstaver, en annen detalj jeg også savner, er håndtak over dørene som bmw alltid har hatt, ser ut som bmw er jeg enig i, men jeg tror nok, det er noe amerikansk suv, og så kjører de den sammen med x5, slik att alle amerikanere tror det er bmw og ikke noe stort amerikansk prosjekt som er på gang.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...