Gå til innhold

Mer CRYSIS nytt...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo ikke noe om hvor høy oppløsning dette er eller hvor mye AA/AF osv, så det er i beste fall veiledenede/villedende. Står litt om det på

www.incrysis.com

www-crysis-online.com

Skrevet (endret)
Må man ha Vista for å kjøre det, eller kan man ha XP? <.<

9026209[/snapback]

xp -> dx9

vista -> dx10

9026250[/snapback]

Hvis jeg ikke leste helt feil, skal wine komme med DX10 støtte, som gjør at man kan spille DX10 spill i XP, gratis =)

Jaja, Far cry er noe HELT annet, men det er samme utviklere, så far cry er jo fremdeles spillet som gjør at det i så høy grad er snakk om crysis

9025983[/snapback]

Bruker ikke Far Cry, Cryengine 1 da?

EDIT:

Ser at CDON har 14/9 som release. Link

Hadde vært gøy om dem hadde dokumentert hvor dem har datoen fra.. :p

Endret av bIsk0p
Skrevet
EDIT:

Ser at CDON har 14/9 som release. Link

Hadde vært gøy om dem hadde dokumentert hvor dem har datoen fra.. :p

9064777[/snapback]

Som alle aldre gjetter de.

Skrevet (endret)

Virker litt som om det er om å gjøre å gjette tidligste dato for nettbutikkene, for å få folk til å forhåndsbestille hos dem. Jeg venter ihvertfall med min bestilling til datoen er bekreftet fra EA

Endret av demeyfint
Skrevet
Minst 512, så kjøp et 640 kort...

9066298[/snapback]

neeeeeeei, det tar ikke 512! Da kan man ikke spille det med 8800gts 320mb da?

9066324[/snapback]

Joda =) Kan spille med 320MB, men det begrenser oppløsningen litt. Noe jeg personlig ikke ser på som et problem...

Skrevet

Hvilken oppløsning spiller du i da? 320 holder jo følge med 640 som bare det før oppløsningen kommer litt opp på 1600+-nivå.

Dersom du kjøper 320-versjonen og sitter med litt penger igjen, si ifra så slenger jeg også inn noen kroner og så kjøper vi en IDE-brenner til biskop :cool:

Skrevet
Hvilken oppløsning spiller du i da? 320 holder jo følge med 640 som bare det før oppløsningen kommer litt opp på 1600+-nivå.

Dersom du kjøper 320-versjonen og sitter med litt penger igjen, si ifra så slenger jeg også inn noen kroner og så kjøper vi en IDE-brenner til biskop  :cool:

9066787[/snapback]

HAHA! Jeg har to maskiner uten brenner, så ja takk :p

Skrevet

Jeg fant det ut. :)

Minimum Requirements

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz

Graphics: Nvidia 6600 or ATI X1600 - Shader Model 2.0

RAM: 1GB

HDD: 6GB

Internet: 256k+

Optical Drive: DVD

Software: DX9 with Windows XP / Vista

Recommended Requirements

CPU: Dual-Core CPU (Athlon X2 / Pentium D / Core 2 Duo)

Graphics: Nvidia 7800GT or ATI X1800XL Pro (SM 3.0)

RAM: 1.5GB+

HDD: 6GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive: DVD

Software: DX9 with Windows XP / Vista

Skrevet (endret)

hmm, recomeded nvidia 7800gt. jeg har dette, begynner ikke dette å bli gammelt nå? uansett, er glad jeg kan spille det :)

btw noen som har lagt merke til på videoene fra e3 nå at mange av npc karakterene ser like ut, du ser det særlig når han tar kvelertak på dem.

Endret av zoneman
Skrevet
hmm, recomeded nvidia 7800gt. jeg har dette, begynner ikke dette å bli gammelt nå? uansett, er glad jeg kan spille det :)

btw noen som har lagt merke til på videoene fra e3 nå at mange av npc karakterene ser like ut, du ser det særlig når han tar kvelertak på dem.

9076695[/snapback]

Alle asiatere ser like ut :)

Skrevet

9076695[/snapback]

Alle asiatere ser like ut :)

9078355[/snapback]

Pføh :wee: Er bare for oss det :p asiaterne syns vi ser like ut og ;)

Skrevet

Såklart, men Crysis er et spill som produsentene tar mye minne fra skjermkortet. Ny informasjon pøses hele inn på skjermkortets minne. Om du har f.eks 256MB måtte minne konstant slette gammel informasjon for at ny kan komme inn igjen. Dette vil gjøre spillet hakkete.

Anbefaler på det sterkeste et 640 kort fremfor et 320 kort, fordi Crysis er mer enn grafikk, det er enorme menger minne og cpu kraft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...