Gå til innhold

Hvordan få tilbake innhold etter formatering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg, som sikkert flere her på forumet anbefaler deg et program som heter Getdataback.

 

Jeg kjøpte det etter at jeg brente en back-up som fylte dvd'en for mye! :dontgetit: (trodde ikke det var mulig siden den ble verifisert)

Da ville jeg ha tilbake de filene som var brent på den dvd'en, og etter en sjekk med gratisversjonen fant jeg ut at det var mulig å redde filene. :D

 

Så prøv gratisversjonen for å se om du kan redde filene, deretter betaler du for det for å registrere det. Da har du betalt for programmet med oppdateringer resten av livet ditt. :)

 

Edit: Siden noe av disken er overskrevet har du tapt en del data.

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte det etter at jeg brente en back-up som fylte dvd'en for mye! :dontgetit: (trodde ikke det var mulig siden den ble verifisert)

Da ville jeg ha tilbake de filene som var brent på den dvd'en, og etter en sjekk med gratisversjonen fant jeg ut at det var mulig å redde filene. :D

9020752[/snapback]

Du brant en back-up, altså en kopi av filene du hadde et annet sted, og så gjennopprettet du dvd'en ? Hvorfor ikke bare hente filene fra det andre stedet(en av de andre stedene) du hadde dataen?

 

Jeg vil forøvrig også anbefale getDataBack. Har hatt stor suksess med det tidligere.

 

Edit: leif ..

Endret av Nero Burningwr00m
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte det etter at jeg brente en back-up som fylte dvd'en for mye! :dontgetit: (trodde ikke det var mulig siden den ble verifisert)

Da ville jeg ha tilbake de filene som var brent på den dvd'en, og etter en sjekk med gratisversjonen fant jeg ut at det var mulig å redde filene. :D

9020752[/snapback]

Du brant en back-up, altså en kopi av filene du hadde et annet sted, og så gjennopprettet du dvd'en ? Hvorfor ikke bare hente filene fra det andre stedet(en av de andre stedene) du hadde dataen?

9021380[/snapback]

 

 

Jeg brente "gamesaves o.l" fra min gamle IDE-harddisk over til en dvd-skive pga at jeg skal selge den gamle pc'en.(har ny pc med S-ATA) Så jeg formaterte harddisken etter at det jeg ville ta vare på var brent ut.

 

Da jeg sjekket innholdet på dvd-en var det en korrupt fil der, derfor måtte jeg gjenopprette filen. Jeg måtte installere XP på en gammel harddisk og koble den andre harddisken som slave, da fikk jeg gjenopprettet og brent filene ut igjen, denne gang på to dvd-er. :)

 

(Jeg kan forøvrig anbefale Active@ Killdisk til å slette innholdet på harddisker.)

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar

Jeg fikk også tips om GetDataBack da jeg hadde formatert disken for en stund siden, og kan skrive under på at du ikke er garantert å få tilbake noe som helst - selv med riktig bruk av programmet...

 

Jeg presterte å formatere feil disk (doh!) og installere XP på den. Resultat: Ikke en eneste interessant fil å gjenopprette :(

Lenke til kommentar
Jeg fikk også tips om GetDataBack da jeg hadde formatert disken for en stund siden, og kan skrive under på at du ikke er garantert å få tilbake noe som helst - selv med riktig bruk av programmet...

 

Jeg presterte å formatere feil disk (doh!) og installere XP på den. Resultat: Ikke en eneste interessant fil å gjenopprette :(

9025141[/snapback]

Det er jo nettopp fordi du installerte på den, altså skrev til disken :cry:

Skriver du til disken blir de jo overskrevet. Da blir det vanskelig å gjennopprette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...