Gå til innhold

Web-hotell hos Hostean


Aomo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken erfaringer har dere andre ang. Hostean. Jeg var kunde der siden mars og avsluttet kundeforholdet nå. Ingen kontakt med support, og sist helg var e-post systemet nede i 4 dager og samme var det for 3 uker siden.

 

Jeg ønsker å komme med en advarsel ang. web-hotell hos Hostean :no::mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huff, kjipt med slike leverandører. Har du meldt fra til forbrukerombudet?

9020644[/snapback]

 

 

Nei, men lurer på det

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Skulle gjerne ha byttet jeg også, men min nye leverandør vil ha

en Auth-ID/EPP-code (AuthorizationIdentification) fra Hostean slik at de får flyttet over. Og når jeg da ikke får tak i Hostean, så får jeg heller ikke tak i denne koden. Jeg må visstnok også få Hostean til å "låse opp"

domenet.

 

Noen i dette forumet som vet hva jeg kan gjøre?

Skrevet

poenget er ikke å finne en ny leverandør, det har jeg allerede gjort, men problemet er at jeg ikke får flyttet over fordi jeg ikke får tak i AuthorizationIdentification fra hostean.

 

Noen andre tips?

Skrevet

Hostean bruker å trekke fakturaer, etter at du forteller dem at du har tatt kontakt med forbrukerrådet, evt. tv2. Det gjorde vi, og siden har vi ikke hørt noe.

Skrevet

Stemmer som BeFs sier. Jeg hadde også et annet webhotell der og fikk aldri lov til å avslutte forholdet før neste periode begynte. Jeg fikk dermed en ny faktura som jeg aldri har betalt og har ikke hørt noe siden.

 

Vil anbefale alle som har ungdomsbedrifter o.l. å holde seg unna Hostean da det ser ut som de bruker unge til å få inn litt mer penger.

Skrevet

fakturaene er ikke noe problem, jeg ringer bare inkassoselskapet, så blir den stoppet, men jeg får jo uansett ingen mulighet til å flytte domenet over til en annen leverandør uten koden fra hostean....

 

Og hostean er det ikke mulig å få tak i......

Skrevet

ok, kansje det er bare er meg som er dårlig til å forklare så jeg prøver igjen.... :)

 

 

Har avtale med hostean idag. Eller for å si det på en annen måte, jeg har selvfølgelig IKKE det. Har sagt opp for lenge siden, og hver gang det kommer en regning så sier jeg ifra til inkassoselskapet, så er den saken ute av verden.

 

Men når jeg sa opp med hostean så bestilte jeg hos en annen elverandør samtidig og betalte for det. Fikk så beskjed fra min nye leverandør at de måtte ha en Auth-ID/EPP-code (AuthorizationIdentification) fra Hostean slik at de får flyttet over domenet. Problemet er jo at jeg ikke får tak i hostean og dermed ikke koden. Har til og med fått inkassoselskapet til å si ifra at de skal ta kontakt med meg opptil flere ganger.

 

Så nå har jeg domene hos en dårlig leverandør med mye nedetid som jeg ikke betaler for og ingen domene hos enn annen leverandør som jeg betaler for. :)

 

Jeg kan jo ikke sitte å vente på at domenet utløper, mens jeg yter dårlig service ovenfor brukerne med en hjemmeside som fungerer dårlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...