Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du scannet de 5 første filene i lista over?

Hva fikk du tilbakemelding om? (ble det meldt om adware/trojaner etc. på disse filene?)

Kjørte du en scan med et AV-program?

Hva fant det?

Slettet du selv de 5 første filene i lista fordi det ble sakt fra jotti-scannen at de innehold et eller annet?

Jeg antar at hele lista som er nevnt, kan fjernes, med en liten usikkerhet knyttet til :

C:\WINDOWS\system32\42435782ld.exe

C:\vbhq.exe

Men hvis jottiscannen sa at disse også innehold et eller annet, så har det lite å si at disse er fjernet.

Ble mange spørsmål dette, men...

Det du kan gjøre er:

1. Gi tilbakemelding på hva jottiscannen fant om disse 5 filene du skulle sjekke

2. Last ned / kjør en full scan med et AV-program og gi tilbakemelding på hva/om det fant noe av interesse

3. Fortell hvordan pc'n kjører.

Skrevet

3. Fortell hvordan pc'n kjører.

Har ikke merket noe til virusene. sletta filene manuelt, etter å ha fått utslag på online scannen. tror jeg har fått fjerna virusene. kommer tilbake vist det skjer noe.

Tusen takk for hjelpen Norbat! :thumbup:

Skrevet

Jeg har lagt merke til at du bruker FAT32, hvis du bytter til NTFS, kan du hindre andre en Administrator og System til å endre filer eller mapper i C:\Windows, dette kan i mange tilfeller stoppe endel virus.

Bare en anbefalning, som ikke har direkte noe med virusproblemene dine å gjøre.

Skrevet
Jeg har lagt merke til at du bruker FAT32, hvis du bytter til NTFS, kan du hindre andre en Administrator og System til å endre filer eller mapper i C:\Windows, dette kan i mange tilfeller stoppe endel virus.

Bare en anbefalning, som ikke har direkte noe med virusproblemene dine å gjøre.

9202716[/snapback]

ja, har det på de to nyeste hardiskene, men de to andre glemte jeg .. eller... viste ikke om det med ntfs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...