Gå til innhold

[løst]hvordan hoppe høyt? [LØST]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg ser flere folk som kan hoppe mye høyere enn det jeg kan... dem kan hoppe på en kasse som er høy men det klarer ikke jeg... jeg skjønner ikke... litt uretferdig egentlig... spes på zombe maps

noen som har oplevd dette? eller har et svar?

Endret av On1Musha
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kommer ann på hvordan servere ;)

9014134[/snapback]

Om serveren har HLGuard, blir han bannet *håpepå* :)

9014876[/snapback]

har du problemer eller? ALLE som hopper høyt bruker det skriptet! har spurt MANGE! får du gi deg!

Skrevet
kommer ann på hvordan servere ;)

9014134[/snapback]

Om serveren har HLGuard, blir han bannet *håpepå* :)

9014876[/snapback]

har du problemer eller? ALLE som hopper høyt bruker det skriptet! har spurt MANGE! får du gi deg!

9031255[/snapback]

Skript som kan skrives i console er da låvelig... Console er da noe steam har laga!

Skrevet

På lan er det ikke lov, tror ikke det er lov i cb, og er bare lov på enkelte servere. Så det er nok ikke så veldi "låvelig"

Syke fordeler med scripts.

Skrevet
På lan er det ikke lov, tror ikke det er lov i cb, og er bare lov på enkelte servere. Så det er nok ikke så veldi "låvelig"

9031798[/snapback]

jaja det er INGEN som kommer til å finne det ut uansett!

Skrevet (endret)

9031798[/snapback]

jaja det er INGEN som kommer til å finne det ut uansett!

9033160[/snapback]

HLGuard og en rekke servere med lignende "Safeguards" sjekker cstrike mappen din når du joiner, finner de script som ikke er lov å kjøre så blir du blacklistet.

Endret av PatrickM
Skrevet

skjønner ikke at et script som er Jump + duck skal være så vanskelig... dem står jo OVERALT på nettet... og på fpsbanana står det at man ikke blir banna fra noen steder...

hva med alle dere som bunnyjumper..? sett dere FLERE steder på hellfreger og gammer.no serverene.. b hopper som FAEN bort over... dere kommer jo FORT unna fienden? men jeg skal sende en mail til steam å spøre jeg!

Skrevet (endret)

"Kjenner mange som har det scriptet, alle har det". Hva slags servere holder du deg på da? Hahahah.

Hvis de skriver det inn i consol, så er det vel ikke akkurat et script ?

Endret av Mats-Andre
Skrevet
skjønner ikke at et script som er  Jump + duck skal være så vanskelig... dem står jo OVERALT på nettet... og på fpsbanana står det at man ikke blir banna fra noen steder...

hva med alle dere som bunnyjumper..? sett dere FLERE steder på hellfreger og gammer.no serverene.. b hopper som FAEN bort over... dere kommer jo FORT unna fienden?  men jeg skal sende en mail til steam å spøre jeg!

9033251[/snapback]

Trenger ikke noe script for å bhoppe. bhop er easypeasy. Send en mail du... HLGUARD og lignende har ingenting med Steam å gjøre, så om en server kjører HLGUARD, og du blir blacklistet av HLGUARD(da kan du ikke spille på noen servere som kjører HLGUARD), så kan du ikke klage til Steam..

Skrevet
skjønner ikke at et script som er  Jump + duck skal være så vanskelig... dem står jo OVERALT på nettet... og på fpsbanana står det at man ikke blir banna fra noen steder...

hva med alle dere som bunnyjumper..? sett dere FLERE steder på hellfreger og gammer.no serverene.. b hopper som FAEN bort over... dere kommer jo FORT unna fienden?  men jeg skal sende en mail til steam å spøre jeg!

9033251[/snapback]

Det er vel makroer(altså scripts som binder flere fungsjoner til én handling/knapp) som regnes som juks når det kommer til ulovlige scripts. De fleste cheats trenger en cheat-config til å fungere - så da er vel ikke det heller ulovlig da? Det finnes flere console-kommandoer som er ulovlige (blir ofte blokkert av servere), fordi de gir store fordeler.

Bunnyjump går fint an uten scripts. Samme gjelder med duck-jump - som du er ute etter her. Disse scriptene som ligger ute på nettet er kanskje ikke de mest ulovlige, men hva med å spille CS med samme "handicap" som de fleste andre gjør?

Skrevet

Script er ikke lov og du kan bli busta for det. Bedre og bli vant med og spille uten uansett, for du driter deg litt ut vist du kommer på lan med det.. Bunnyjump klarer jeg og mange andre spillere uten script.

Skrevet
Script er ikke lov og du kan bli busta for det. Bedre og bli vant med og spille uten uansett, for du driter deg litt ut vist du kommer på lan med det.. Bunnyjump klarer jeg og mange andre spillere uten script.

9033884[/snapback]

HAH ingen som finner ut det vel... ingen som ser at jeg bruker scripte alike vell... vis det ikke er låv.. hvofor i HELL finnes console og MASSSSSE toturals på nettet```?

Skrevet

9033884[/snapback]

HAH ingen som finner ut det vel... ingen som ser at jeg bruker scripte alike vell... vis det ikke er låv.. hvofor i HELL finnes console og MASSSSSE toturals på nettet```?

9033962[/snapback]

Et script er et program i bakgrunnen, console bruker du for å stille inn ting, og det er i 99.9% av tilfellene lovlig, men scripts (program) er ikke lov!

Er det vanskelig å fatte?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...