Gå til innhold

Får bare vert på Youtube og msn, men ikke cs & wow


Anbefalte innlegg

HALLO?!?

Jeg har det største problemet som noen gang kunne hendt med en nerd, ikke det at jeg er det, men Paycardet mitt på wow er strax ute, og jeg fåkke spilt lol.. :ohmy:

 

saken er den at jeg ikke får koblet meg til noen som helst servere! ikke verken cs, wow eller steam i det heletatt... får heller ikke lastet ned noe som helst! :ohmy:

 

HJELP MEG!! :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si at jeg sitter her med nøyaktig det samme problemet, alt funket helt fint i dag tidlig men så røyk plutselig wow ned og jeg fikk "Unable to connect" når jeg prøvde å logge meg inn igjen, etter litt gikk også Steam ned og umulig å koble seg opp igjen.. Kan heller ikke bruke Ventrilo eller lignende programmer. Akkuratt nå kommer jeg meg bare inn må MSN og Internett explorer =\

 

Så jeg lastet ned AdAware og Antivir og kjørte en full scan og fikk slettet litt dritt her og der men det fungerer fremdeles ikke.

 

Noen som har noen aning om hva dette er?

 

Og ja, min isp er Telenor.

Endret av XxClawxX
Lenke til kommentar
Kan tenkes at Telenor har satt dere på begrenset tilgang pga uønsket aktivitet på linja, da får dere igrunn bare surfet, sjekk mailen dere fikk med abonnementet.

9019783[/snapback]

Jepp,

 

Oppdater virusprogrammene, sørg for å ikke laste ned "alt mulig rot" etc så slipper man det problemet. Telenor åpner linjene når dere sier ifra at dere har ryddet opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...